تبریک نخستین کشور عربی به کابینه جدید اسرائیل/ نتانیاهو: به‌زودی دولت متقلب بنت-لاپید را ساقط می‌کنیم



تبریک امارات به کابینه جدید اسرائیل،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
امارات به عنوان اولین کشور عربی تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد، ابوظبی به آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه‌گذاری چشم دوخته‌ است.

به گزارش فارس، وزارت خارجه امارات در صفحه توییتر خود تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «نفتالی بنت» را تبریک گفت.

 

وزارت خارجه امارات در تبریک خود خطاب به نفتالی بنت و نیز «یائیر لاپید» به عنوان نخست وزیر جایگزین اعلام کرد: به کار مشترک برای تقویت صلح منطقه ای، تقویت تسامح و همزیستی و آغاز دوره جدیدی از همکاری در زمینه تکنولوژی، تجارت و سرمایه گذاری چشم دوخته ایم.

 

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان شب گذشته (یکشنبه) نفتالی بنت، سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس سی و ششمین کابینه این رژیم شد و مدت ۱۲ ساله نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» به پایان رسید.

 

نفتالی بنت قرار است به مدت دو سال نخست وزیر شود و پس از آن در خرداد ۱۴۰۲ یائر لاپید از حزب «یش عتید» نخست وزیری را بر عهده بگیرد؛ البته به شرطی که کابینه فعلی بتواند با توجه به ائتلاف احزاب مختلف و بعضا متضاد هم دوام بیاورد.

 

امارات و رژیم صهیونیستی در سپتامبر ۲۰۱۹ با یکدیگر توافق عادی سازی روابط امضا کردند و از آن زمان روابط دو طرف روز به روز در حال تحول است.

 

***

 

نتانیاهو: به‌زودی دولت متقلب بنت-لاپید را ساقط می‌کنیم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پس از 12 سؤال حضور مستمر در این سمت سرانجام با ائتلاف نفتالی بنت و یائیر لاپید از مقام خود کنار رفت، روز دوشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که دولت جدید به‌زودی با همکاری نمایندگان اپوزیسیون ساقط خواهد شد.

 

نتانیاهو در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «ما یک اپوزیسیون بسیار قوی داریم و با یکدیگر برای ساقط کردن فوری این دولت متقلب همکاری خواهیم کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------