آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

یک مقام اسرائیلی: اسرائیل همچنان مصمم به حمله زمینی به رفح است



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
شبکه تلویزیونی اسرائیل امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «یوآو گالانت»، وزیر جنگ اسرائیل شب گذشته با فرماندهان ارتش درباره آمادگی‌های لازم برای انجام عملیات نظامی زمینی در شهر رفح در جنوب نوار غزه گفتگو کرد.

به گزارش شفقنا؛ وبگاه روزنامه الشرق الاوسط نوشت: «این مقام به نقل از یک منبع امنیتی گفت که گالانت آمادگی خود را برای یک سری عملیات که قبل از عملیات زمینی انجام می‌شود، تایید کرد و گفت که تمرکز باید بر تخلیه غیرنظامیان از رفح و گسترش جاده‌ها برای آوردن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی به نوار باشد».

 

دوشنبه گذشته، دو منبع اسرائیلی به سی‌.ان‌.ان گفتند که اسرائیل در آستانه برداشتن اولین گام‌های خود برای حمله زمینی به رفح در این هفته بود، اما در حالی که در حال بررسی پاسخ به حمله اخیر ایران بود، این برنامه‌ها را به تعویق انداخت.

 

یک مقام اسرائیلی به این شبکه خبری تایید کرد که اسرائیل همچنان مصمم به حمله زمینی به رفح است، اما زمان اجرای عملیات تخلیه غیرنظامیان و آغاز حمله برنامه‌ریزی شده هنوز مشخص نیست.

 

پس از کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد سپاه در حمله هفته گذشته اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در دمشق، ایران ده‌ها پهپاد و موشک کروز را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------