سندرز: شیفته رنگ موهای ترامپ شدم!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
سناتور مستقل آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره ویژگی که به خاطرش رئیس جمهور را تحسین می‌کند، با اکراه گفت: واقعا تحت تاثیر رنگ موهای ترامپ قرار گرفتم!

به گزارش ایسنا؛ به نوشته روزنامه هافینگتون پست، برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی از ایالت ورمونت در جریان سخنرانی در نشست جوانان در دانشگاه "دریک" واقع در ایالت آیووا به این دو ویژگی اذعان کرد.

 

یکی از داشجویان حاضر در این نشست از سندرز که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی محسوب می‌شود، خواست تا تنها یک ویژگی را که به خاطرش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تحسین می‌کند، نام ببرد.

 

اما سندرز علاقه‌ای به پاسخ دادن به این سوال نشان نداد و تنها با اکراه گفت: موهای ترامپ! من واقعا تحت تاثیر رنگ موهای ترامپ قرار گرفته‌ام!

 

با این حال سندرز ترامپ را به عنوان فردی نژاد پرست، همجنس‌گرا هراس، بیگانه‌هراس، متعصب دینی و فردی که قائل به تبعیض جنسیتی است، محکوم کرد و گفت: او هیچ کاری برای رفع این نوع ویژگی‌های بد خود انجام نمی‌دهد.

 

وی با گفتن این اظهارات مورد تشویق جمعی از دانشجویان قرار گرفت اما دانشجوی میانه‌روی مذکور سندرز را تحت فشار گذاشت که به طور جدی یک ویژگی را که به خاطرش ترامپ را تحسین می‌کند، نام ببرد.

 

سناتور سندرز در پاسخ گفت: ترامپ ساعت سه بامداد از خواب بیدار می‌شود تا توییت بزند! من از اینکه برخی افراد می‌توانند ساعت سه بامداد از خواب بیدار شوند واقعا تحت تاثیر قرار می‌گیرم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد برای چند تن از همتایان جمهوری خواه خود در سنا احترام بسیاری قائل است.

 

سناتور سندرز افزود: برای ما اصلا عجیب نیست که با یکدیگر سر یک میز بنشینیم و شام بخوریم و ما به‌رغم اختلاف نظرهایمان از یکدیگر متنفر نیستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------