آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

بایدن: ترامپ با بیانیه‌هایش خودش را لو داد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا تاکید کرد، رئیس جمهوری کنونی آمریکا پس از اظهاراتی که درباره نقش وی در اخراج یک دادستان اوکراینی مطرح کرد، در حقیقت خودش را لو داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در نشست اتحادیه SEIU در لس آنجلس گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با بیانیه‌هایش خودش را لو داد.

 

وی افزود: این مساله درباره من یا پسرم نیست. هیچ سند و مدرکی که نشان دهد کار اشتباهی صورت گرفته، وجود ندارد.

 

بایدن در ادامه تصریح کرد: ترامپ تعادل خود را از دست داده است. من نگران خودم و خانواده‌ام نیستم. من نگران کارهایی هستم که قرار است او در سال آینده ریاست جمهوری‌اش انجام دهد.

 

این اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که ترامپ علنا چین و اوکراین را به انجام تحقیق از بایدن و پسرش ترغیب کرد.

 

ترامپ مدعی است که بایدن مانع تحقیقات درباره فعالیت پسرش در یکی از شرکت‌های گاز اوکراینی شده است.

 

با این حال پس از آنکه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که این مجلس در بحبوحه ادعاهای یک افشاگر دال بر اینکه ترامپ تلاش کرده تا اوکراین را به انجام تحقیق از بایدن ترغیب کند، تحقیقات رسمی درباره استیضاح رئیس جمهوری را آغاز می‌کند، ترامپ و جمهوری‌خواهان در لاک دفاعی فرو رفته‌اند.

 

از آن زمان تاکنون ترامپ حملات خود به بایدن را افزایش داده و تمام توجه خود را بر تلاش‌های بایدن برای تحت فشار گذاشتن اوکراین به منظور اخراج یک دادستان ارشد اوکراینی معطوف کرده است؛ دادستانی که زمانی درباره یک شرکت انرژی که پسر بایدن به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه در آن فعالیت داشت، تحقیق می‌کرد.

 

اما در حال حاضر هیچ سند و مدرکی که نشان دهد بایدن از اخراج این دادستان به عنوان راهی برای حفاظت از پسرش حمایت کرده، وجود ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------