آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

رئیس سابق سیا: متکبرانه است که فکر کنیم هیچ شکل دیگری از حیات در کائنات وجود ندارد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رئیس سابق سیا
جان برنان، رئیس سابق سیا هم به فهرست شخصیتهایی پیوست که باور دارند ممکن است فراتر از زمین حیات وجود داشته باشد. 

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، جان برنان در واکنش به ویدیوهایی درباره بشقاب پرنده‌ها که به تازگی از حالت محرمانه خارج شده است، گفت با این ایده که ممکن است نوعی حیات بیگانگان وجود داشته باشد، مخالف نیست.

 

برنان گفت: حیات به روشهای بسیار مختلفی تعریف شده است. گمان میکنم برای ما اندکی مغرورانه و متکبرانه باشد که باور داشته باشیم که هیچ نوع شکل دیگری از حیات در سراسر کائنات وجود ندارد.

 

رئیس سابق سیا افزود: اما فکر می‌کنم برخی از پدیده‌هایی که قرار است شاهد آنها باشیم همچنان غیرقابل توجیه هستند و ممکن است در واقع نوعی پدیده باشند که نتیجه چیزی است که ما هنوز نمی‌فهمیم و می‌تواند شامل نوعی فعالیت باشد که برخی ممکن است بگویند شکل دیگری از زندگی را تشکیل می‌دهد.

 

برنان کاملاً به ایده وجود بیگانگان متعهد نیست و گفت: من فقط می‌خواهم ذهن خود را در مورد اینکه چه چیزی ممکن است باشد باز بگذارم، اما چه کسی می‌داند این چیزها چه چیزی ممکن است باشد.

 

با این حال، اظهارات او اعتقاد بیشتری به این باور ایجاد کرد که ممکن است در جایی غیر از زمین حیات وجود داشته باشد.

 

در ماه آوریل، وزارت دفاع آمریکا جزئیات سه ویدیو را منتشر کرد که از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ گرفته شده بودند و همگی اشیایی هوایی را رصد کردند که غیر قابل توضیح بودند.

 

جان برنان در خصوص این ویدیوها گفت: من برخی از آن فیلم‌ها را از خلبانان نیروی دریایی دیده‌ام و باید به شما بگویم که وقتی آنها را نگاه می‌کنید کاملاً شگفت‌زده می‌شوید.

 

اخیرا یکی از مقامات فضایی سابق رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که موجودات فضایی با آمریکا و اسرائیل، تماس مخفیانه داشته‌اند.

 

به گزارش ان‌بی‌سی، "حییم اشد"، مقام سابق امنیت فضایی اسرائیل ادعا کرد که زمینی‌ها با موجودات فرازمینی متعلق به یک "فدراسیون کهکشانی" در ارتباط بوده‌اند.

 

این رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت که فرازمینی‌ها از آنها خواسته‌اند که خبر وجود آنها را منتشر نکنند زیرا بشریت هنوز آماده پذیرش این موضوع نیست.

 

اشد که یک استاد دانشگاه و ژنرال بازنشسته است، گفت که بیگانگان به همان اندازه که در مورد بشریت کنجکاوی می‌کنند، در پی درک تار و پود جهان هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------