واکنش جمهوری‌خواهان به نطق بایدن: او کشور را دچار دودستگی می‌کند



 جمهوری‌خواهان,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
همزمان با اینکه جمهوری‌خواهان تلاش می‌کنند تا رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر اظهاراتش درباره همکاری دو حزبی به عنوان فردی "ناآگاه و بی‌اطلاع" جلوه دهند، "تیم اسکات"، سناتور جمهوری‌خواه از کارولینای جنوبی وی را به ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور متهم کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور تیم اسکات در جریان قرائت واکنش رسمی حزب جمهوری خواه به نخستین سخنرانی‌ جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جلسه مشترک کنگره گفت: رئیس جمهوری ما مرد خوبی به نظر می‌رسد. سخنرانی او مملو از حرف‌های خوب بود. اما رئیس جمهور بایدن نوید یک نوع خاص از رهبری را به شما داده بود. او وعده داده بود تا کشور را متحد کند. اما کشور ما به چیزی بیشتر از حرف‌های توخالی نیاز دارد.

 

وی افزود: با گذشت ۱۰۰ روز از زمان روی کار آمدن جو بایدن، اقدامات او و حزبش ما را بیش از پیش دچار تفرقه و دودستگی کرده است.

 

اسکات برنامه پیشنهادی بایدن برای نوسازی زیرساخت‌های کشور به ارزش ۲.۳ تریلیون دلار و همچنین طرح مجزای خانواده‌های آمریکایی با هزینه‌ای ۱.۸ تریلیون دلاری را به باد انتقاد گرفت و پنج بسته مخصوص مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که سال گذشته با حمایت دو حزبی تصویب شده بودند را با طرح نجات آمریکا به ارزش ۱.۹ تریلیون دلار که امسال با حمایت یک حزب تصویب شد، مقایسه کرد.

 

وی گفت: کووید ۱۹ کنگره را پنج بار متحد کرد. اما دولت بایدن ما را دچار دودستگی کرده است.

 

اسکات از سخنرانی خود برای اشاره به مسائلی که در پایگاه حزب خودش آتش افکنده، استفاده کرد و به طرح ترقی خواهان برای گسترش دیوان عالی و اهداف سیاستگذاری متضاد جمهوری‌خواهان با طرح‌های واشنگتن یا رویاهای سوسیالیستی از جانب دموکرات‌ها اشاره کرد.

 

وی همچنین در صحبت‌هایش به دستاوردهای دولت قبلی اشاره داشت، از جمله به تولید واکسن کرونا و اقتصاد. وی تنها یک بار به نام ترامپ اشاره کرد.

 

اسکات گفت: دولت بایدن جریانی را به ارث برد که قبلا آغاز شده بود. ویروس کرونا در حال از بین رفتن است. به لطف دولت دونالد ترامپ، کشور ما به واکسن‌های امن و موثر دسترسی دارد. به لطف تلاش‌های دو حزبی سال گذشته، مشاغل در حال جان گرفتن هستند.

 

وی صریحا تاکید کرد: آمریکا یک کشور نژادپرست نیست. من یک آفریقایی-آمریکایی هستم که همیشه در انتخابات شرکت کرده‌ام و از حق رای دادنم استفاده کرده‌ام.

 

اگرچه اسکات تلاش کرد تا تضاد و مخالفتی را با دموکرات‌ها مطرح کند، اما وی تلاش‌های حزب جمهوری‌خواه برای دستیابی به یک لایحه دوحزبی اصلاح پلیس را رهبری می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------