تجلیل از "دوران اون" در کره‌شمالی



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد، همزمان با خاتمه کنفرانسی پیرامون جنبشی گسترده برای توسعه "ایدئولوژی، تکنولوژی و فرهنگ"، پیونگ‌یانگ خواستار تحسین دوران کیم جونگ-اون شد. 

به گزارش ایسنا، خبرگزاری دولتی کره شمالی موسوم به کی.سی.ان.ای در گزارشی اعلام کرد: پنجمین کنفرانس "پیشتازان این سه انقلاب‌" که روز پنجشنبه در پیونگ‌یانگ برگزار شد، با پذیرش فراخوانی که خواستار تجلیل دوران عالی کیم جونگ-اون شده است، به کار خود پایان داد.

 

طبق گزارش یونهاپ، این جنبش سه انقلابی یک جنبش گسترده است که توسط کیم ایل-سونگ، بنیان‌گذار کره شمالی و پدربزرگ کیم جونگ-اون، رهبر کنونی این کشور ابداع شد تا انقلاب در حوزه‌های ایدئولوژی، تکنولوژی و فرهنگ را حتی پس از تشکیل سیستم سوسیالیستی ادامه دهد.

 

در ابتدای این کنفرانس، کیم جونگ-اون با ارسال نامه‌ای به شرکت‌کنندگان خواستار تقویت خوداتکایی کره شمالی شد.

 

خبرگزاری کی.سی.ان.ای در ادامه اعلام کرد: این احساس و آرزوی همه مردم کره شمالی است که در این دوران باشکوه زندگی می‌کنند و این درخواست جدی انقلاب برای تغییر و دگرگونی کل جامعه در راستای ایده انقلاب و اراده کیم جونگ-اون مطرح می‌شود.

 

کنفرانس امسال، دومین کنفرانس پیرامون این جنبش بود که تحت ریاست کیم جونگ-اون برگزار شد و چهارمین دوره آن در نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شده بود. سه کنفرانس قبلی به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۶، ۱۹۹۵ و ۲۰۰۶ میلادی برگزار شده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------