وضعیت شکننده کرونا در اصفهان/ محدودیت‌ها کاهش می‌یابد‌



اخبار,اخبار پزشکی,وضعیت کرونا در اصفهان
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با افزایش تعداد شهرستان‌های زرد، محدودیت‌ها کاهش می‌یابد ولی وضعیت شهرستان‌های نارنجی شکننده است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها وضعیت به سمت قرمز شدن پیش می‌رود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضعیت محدودیت‌ها در هفته آینده، اظهار داشت: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان وضعیت4 شهرستان استان اصفهان قرمز، 17 شهرستان نارنجی و 3 شهرستان زرد است و بر همین اساس در هفته جاری اعمال محدودیت‌ها در کلیه شهرستان‌ها در حال اجراست.

 

وی افزود: وضعیت استان در پایان هفته توسط وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌شود و متناسب با تغییری که خواهیم داشت، محدودیت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با ابراز امیدواری مبنی بر بهتر شدن وضعیت استان، گفت: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌ها توسط صنوف، کسبه، واحدهای تولیدی و خدماتی وضعیت کرونا به سمت و سویی برود که شهرستان‌های قرمز به سمت نارنجی، شهرستان‌های نارنجی به سمت زرد و شهرستان‌های زرد به سمت شهرستان‌های سفید سوق پیدا کند.

 

وی ادامه داد: هر چه تعداد شهرستان‌های زرد بیشتر شود اعمال محدودیت‌ها کمتر خواهد شد ولی وضعیت فعلی وضعیت بسیار مطلبوبی نیست و به علت شکنندگی وضعیت شهرستان‌های نارنجی با کوچکترین عدم رعایت دستورالعمل‌ها وضعیت به سمت قرمز بودن پیش خواهد رفت.

 

غلامی تصریح کرد: همچنان مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور غیر ضروری در مراکز خرید، تفرجگاه‌ها، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خودداری کنند تا شرایط هفته آینده نسبت به هفته جاری بهتر شود و محدودیت‌های کمتری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به ادامه محدودیت تردد شبانه به منظور جلوگیری از برگزاری دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها، اظهار داشت: ستاد استانی اصفهان در راستای کاهش ترددهای شبانه پیشنهاد افزایش ساعت محدودیت تردد در شهر از 21 به 20 و از 4 صبح به 5 صبح را داده  ولی هنوز مصوب نشده است.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: پیشنهاد دیگری مبنی بر تعطیلی فعالیت مشاغل از ساعت 18 به تهران داده شده و در صورت مصوب شدن پیشنهادات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------