آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پورمحمدی: ما را متهم به فساد و ضعف مدیریت می‌کنند



اخبار,اخبار سیاسی,پورمحمدی

رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: ما مشکلاتی در داخل داریم که ما را متهم به فساد و ضعف مدیریت و... می‌کنند بخشی از این‌ها واقعیت است باید جبران کنیم و آن بخشی از آن که دروغ است، باید از خود دفاع کنیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی پورمحمدی عصر امروز در نشست حزب بیداری اسلامی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان می‌توان سیاست رمضان را بیان کرد. بخش زیادی از مسائل ماه رمضان از جمله روزه یک مقوله اجتماعی است و مقاومت و صبر را بالا می‌برد. دستگیری فقرا و صله رحم و عفو کردن و... در ماه رمضان جمع است. ماه رمضان ماه بندگی و عبادت است که با آثار اجتماعی همراه است.

 

وی با اشاره به دعاهای ماه مبارک رمضان تاکید کرد: دعای افتتاح منسوب به امام زمان(عج) است. سیاسی‌ترین و رسمی‌ترین و حکومتی‌ترین و اجتماعی‌ترین دعای ما دعای افتتاح است. این دعا از حمد و سنا آغاز می‌شود و عشق و بندگی را به اوج می‌رساند.

 

رئیس جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حس اجتماعی و مبارزه و مقاومت و مسائل سیاسی هم در این دعا مورد توجه قرار گرفته است. این دعا در ادامه، انتظارات از موضوع ظهور را مطرح می‌کند و آن را به مطالبه‌ای جدی بدل می‌کند.

 

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: در این دعا اینچنین آمده که مردم دولت خوب می‌خواهند به نحوی که مؤمنان در اوج منزلت باشند، این مطالبه‌ای جدی و اساسی است. سیاسی‌ترین مطالبه یک جامعه در این دعا قرار گرفته است.

 

پورمحمدی گفت: این مطالبه‌ای عبادی است و در دعای افتتاح آمده است. در این دعا در ادامه به سمت تحولات دولت حقه اشاره می‌کند و در آخر گله می‌کند که دشمنان ما زیاد و دوستان ما کم و امامان و پیامبران در میان ما نیستند اما امیدواریم که خداوند دست ما را بگیرد.

 

وی افزود: تلاش ما باید این باشد که جامعه خود را بسازیم و ان‌شاالله که خداوند به ما معرفت و اخلاص در عمل توفیق کند. آنچه برای ما مهم است این است که ما شرایط جامعه و محیط پیرامونی و شرایط جهان را بشناسیم و ببینیم رسالت ما چیست.

 

این فعال سیاسی اصولگرا گفت:  این مهم مبتنی بر آگاهی عمیق است. اینکه ما بخواهیم با مسائل سطحی به شناخت برسیم شاید امکانش نباشد. مسائل جهان هم هر روز به پیچیدهتر شدن سوق داده می‌شود. اگر بخواهیم فقط زندگی طبیعی و منافع خود را درنظر بگیریم باز خیلی سخت است.

 

پورمحمدی گفت: حضرت آقا دیروز یک شوخی کردند و گفتند ترامپ گفته از وقتی از برجام بیرون آمدم هر جمعه در تهران تظاهرات است و آقا گفت اول که آخر هفته نبوده شنبه بوده بعد هم اینکه تهران نبوده و پاریس بوده این هم یک پیامی داشت.

 

وی با اشاره به ناآرامی‌های فرانسه گفت: جامعه ما می‌گوید من آرمان‌های انسانی دارم که این هدف انسانی والا و ماندگار است و در تاریخ هم این نقاط است که باقی مانده است.

 

پورمحمدی ادامه داد: شبکه‌های تحت تاثیر جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی یک جهش انسانی تمدنی و اخلاقی را در گستره جهانی رقم زده و این واضح است. این جدال عظیم هم که اتفاق افتاده به همین خاطر است. جمهوری اسلامی توانسته این عرصه را در نوردد.

 

وی با اشاره به جدال فلسطین و اسرائیل گفت: این جدال حق و باطل است. در اینجا باید تاریخ پیامبران را رصد کرد تا متوجه شد سنت تاریخی چیست.

 

پورمحمدی با اشاره به گرانی‌های جامعه گفت: این مسائل در همه جوامع وجود داشته است. ما به این سختی‌هایی که در جمهوری اسلامی وجود دارد باید با نگاه فراتاریخی بنگریم. ما مشکلاتی در داخل داریم که ما را متهم به فساد و ضعف مدیریت و... می‌کنند بخشی از این‌ها واقعیت است باید جبران کنیم و آن بخشی از آن که دروغ است، باید از خود دفاع کنیم.

 

وی تاکید کرد: در برابر آنچه هستیم باید یک تصویر واقعی ارائه دهیم. فکر کردیم چرا توریسم در ایران موفق نیست؟ آیا می‌خواهند برای ما فواید اقتصادی نداشته باشد؟ خیر یک بخش آن داخلی است و بخش بزرگتر آن این است که رقیب ما می‌خواهد کسی ما را نبیند چون هرکس از کشور ما بازدید کرده نظرش به ما عوض شده و به ما جذب شده‌اند حتی عده‌ای مبلغ شده‌اند و سخت مقاله می‌نویسند و دفاع می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------