آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

«کیوان صمیمی‌بهبهانی» به ۵ سال زندان محکوم شد



اخبار,اخبار سیاسی,کیوان صمیمی‌بهبهانی
سردبیر «ایران فردا» به ۵ سال زندان محکوم شد.

به گزارش بهارنیوز، کیوان صمیمی‌بهبهانی، سردبیر نشریه «ایران فردا» و از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۵ سال زندان محکوم شد. صمیمی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ همزمان با روز جهانی کارگر، به همراه ده‌ها تن از شرکت کنندگان در تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان مجلس بازداشت و در تاریخ ۲۷ خردادماه با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود.

 

صمیمی بهبهانی در کانال تلگرامی خود نوشت که دلیل صدور این حکم مواردی چون «تشکیل حزب غیرقانونی آزادی مردم ایران (در ۲۲ سال پیش) «سردبیری ایران فردا» و «فعالیت در تجمع غیرقانونی روز کارگر» اعلام شده است.

 

وی در روز کارگر در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ به همراه چند روزنامه‌نگار و فعال مدنی دیگر توسط بازداشت و در روزهای پایانی خرداد ماه با وثیقه آزاد شد. نیروهای امنیتی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۸ به محل نشریه ایران‌فردا رفته و ضمن تفتیش محل بسیاری از اسناد و مدارک از جمله کامپیوتر او را با خود برده بودند. کیوان صمیمی‌بهبهانی سال ۹۴ و پس از گذراندن شش سال زندان آزاد شده بود.

 

او یک روز پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دهم در بیست و سوم خردادماه سال ۸۸، بازداشت شده بود. کیوان صمیمی بهبهانی، مدیرمسئول ماهنامه توقیف‌شده «نامه»، عضو شورای ملی صلح، عضو کمیته پی‌گیری بازداشت‌های خودسرانه، عضو کمیته حمایت از حقوق شهروندی و نیز عضو کمیته دفاع از حق تحصیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------