آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نماینده خرم‌آباد در واکنش به اظهارات بهاره رهنما: بی ریشه‌ها تاریخ بخوانند/ پیگیری‌های قضایی آغاز شده است



اخبار,اخبار سیاسی,مرتضی محمودوند
نماینده مردم خرم آباد و چگنی گفت: افراد کوچک و پرحاشیه که با توهین به اقوام نجیب و بزرگ ایران سعی در بزرگ کردن خود را دارند بدون تردید در زمین دشمن بازی می کنند و خواسته یا ناخواسته طراحی های سرویس های امنیتی علیه ملت ایران را جامه عمل می پوشانند.

به گزارش ایسنا، مرتضی محمودوند در واکنش به صحبتهای اخیر یکی از بازیگران درباره قوم لُر اظهار داشت: در این مقطع حساس امنیتی و بحرانی که مردم سرافراز و بصیر ایران با وحدت و انسجام مثال زدنی خود جانانه مقابل بدخواهان ایستاده اند، نباید به سادگی از کنار این قبیل حرکات بگذریم تا درس عبرتی باشد برای هر کس و ناکسی که عظمت ستودنی ایرانیان اصیل و نجیب را به سخره می گیرد.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ۱۰ هزار ساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد.

 

محمودوند عنوان کرد: به امثال این بی ریشه ها اکیدا توصیه می کنم سرگذشت غرور انگیز و سراسر افتخار بانوان مومن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و بر افراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند؛ بانوان افتخار آفرینی  همچون سردار بی بی مریم و از همین تبار، بزرگ بانوی شجاع و قهرمان هخامنشی،  نجیب زاده انشان بانو "یوتاب" و هزاران شیر زن دیارم که از حیث بزرگی و نجابت کم نظیر هستند.

 

وی افرود: رزمندگان و شهدای دشمن شکن دفاع مقدس به دست همین مادران تربیت و پرورش یافتند، این یادآوری ها بدان جهت است تا بار دیگر به خود اجازه ندهند نام پرافتخار لُر پارسی تبار را با بی ادبی بر زبان کثیفشان جاری کنند و بدانند که جغرافیای لُر در طول تاریخ مهد پرورش شیرزنان و اَبَرمردانی بوده است که همواره پرچمدار دفاع از وطن و پاسدار تمامیت ارضی ایران عزیز بوده و هستند.

 

نماینده خرم آباد و چگنی خاطرنشان کرد: پیگیری های قضایی در این خصوص آغاز شده است و اینگونه افراد دون مایه و گستاخ که حتی مایل نیستم نام و نشان حقیر آنان را مکتوب و بر زبان جاری کنم به یاری خداوند متعال و پشتوانه مردم شریف و غیرتمند ادب و تربیت خواهند شد و انتظار می رود که دستگاه محترم قضایی مجازات اینگونه جرایم را با هدف بازدارندگی به انجام رساند.

 

محمودوند در پایان بیان کرد: اما خطاب به برخی افراد که در قالب گروه ها، موسسات و تشکلهای مردم نهاد خودخوانده خود را لُر معرفی کرده و با طراحی هدفمند به این قبیل موضوعات در جهت اهداف بدخواهان و دشمنان ملت ایران دامن می زنند و موضع گیری هایی مشکوک و هدفمند دارند، با اشرافیت کامل اعلام می کنم که شما نه تنها لُر نیستید بلکه هیچ خط و ربطی هم به این قوم بزرگ ندارید و بدون شک با ایجاد بقالی هایی تحت عنوان فعالیت های اجتماعی درصدد خرید محبوبیت و یا انجام بخشی از طراحی دشمن در جهت ناامنی و آشوب هستید.

 

یکی از بازیگران اخیرا در اظهار نظری گفته است «ماشاءالله دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر» که باعث واکنش قشر عظیمی از مردم و به ویژه هم میهنان لر به این مطلب شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------