آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دولتمردان روحانی در حال تقسیم منابع و مناصب هستند/ جهانگیری برای یک شرکت جعلی مجوز گرفت



محمود احمدی بی‌غش،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از دولتمردان روحانی در روزهای پایانی دولت، در تلاشند تا منابع و مناصب را بین خود و اطرافیانشان تقسیم کنند.

محمود احمدی بی‌غش در گفتگو با مهر، با انتقاد از عملکرد برخی از دولتمردان در روزهای پایانی دولت، اظهار داشت: ما شاهد اقداماتی از سوی دولتمردان برای ایجاد حیاط خلوت در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید هستیم.

 

وی بیان کرد: برخی از دولتمردان فعلی در حال حاضر تلاش می‌کنند که یکسری منافع مادی غیرمشروع را نصیب خود و بستگانشان کنند و یا اینکه سمت‌هایی را بین خودشان تقسیم کنند.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دولتمردان این روزها به دنبال آن هستند که هیئت مدیره ها و مدیرعاملی شرکت‌ها و نهادهای مهم را بین خود و اطرافیان شان تقسیم کنند.

 

احمدی بی‌غش ادامه داد: علاوه بر این، برخی مسئولان تلاش می‌کنند که امتیازات و مجوزاتی را در زمینه معدن، پتروشیمی و منابع نفتی برای خودشان کسب کنند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما مدارک مستندی در این زمینه دریافت کرده‌اید، گفت: بله. ما در این زمینه گزارش و اسناد کافی داریم.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولتمردان به دنبال آن هستند که تا زمانی که روی کار هستند، این اقدامات را انجام دهند تا در آینده بتوانند از رانت‌های بزرگ و منابع مالی کلان استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اخیراً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند موافقت کردند، گفت: اسحاق جهانگیری در حوزه انتخابیه بنده یک پتروشیمی خیالی را تشکیل داده است و ما به دنبال انجام این تحقیق و تفحص هستیم تا ماهیت این شرکت جعلی برای همگان رو شود.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شرکت بسیاری از مجوزها را ندارد و مجوزهایی را هم که تاکنون گرفته، با لابی معاون اول رئیس جمهور دریافت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------