وسایل خبرنگار هم میهن ضبط شد | «الهه محمدی» احضار و به منزل بازگشت
- مجموعه: اخبار سیاسی و اجتماعی
- تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۴ ۱۷:۳۵

به گزارش شرق، ماموران صبح امروز با حضور در منزل "الهه محمدی" خبرنگار اجتماعی روزنامه هممیهن وسایل الکترونیکی او را ضبط کردند و بعد او را بعد از انتقال به دادسرای امنیت، به خانه برگرداندند.










