آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

آیت الله جنتی: گوشت خوردن خیلی چیز خوبی نیست و می‌توان یک وعده غذا در روز خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


آیت الله جنتی، امام جمعه موقت تهران:
ترجیح می‌دهیم عزتمان حفظ شود اما شکم ما گرسنه بماند/ گوشت خوردن خیلی چیز خوبی نیست / برخی ساده‌اندیش به شیطان بزرگ امید دارند

برخی ساده اندیش به شیطان بزرگ امید دارند که اگر ما با او توافق کردیم آمریکا از دشمنی با ما دست برمی‌دارد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: برخی ساده اندیش به شیطان بزرگ امید دارند که اگر ما با او توافق کردیم آمریکا از دشمنی با ما دست برمی‌دارد.

آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های نمازجمعه گفت: سوم خرداد بدر انقلاب اسلامی بود. سپاه شجره طیبه‌ای است که دشمن چشم دیدن او را ندارد.

وی همچنین گفت: برخی ساده‌اندیش به شیطان بزرگ امید دارند که اگر ما با او توافق کردیم آمریکا از دشمنی با ما دست برمی‌دارد‬.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: برخی در رابطه با مسئله هسته‌ای ساده‌اندیشند و بسیاری نمی دانند که این مسئله چه سرنوشتی را در آینده برای ما دارد. برخی نیز بی تفاوتند و خیال می‌کنند مسئله آنقدرها هم مهم نیست.

آیت‌الله جنتی افزود: امام از دنیا رفته اما امت مقاوم امام پایبند به انقلاب است. مساله فقط هسته ای نیست، آمریکا سی سال از اسلام سیلی خورده و کمر بسته که انتقام بگیرد. آمریکا به دنبال پیاده کردن ده برابری سلطه زمان شاه بر این مملکت است‬.

خطیب موقت نمازجمعه تهران همچنین اظهار داشت: آمریکا میخواهد از همه نیروهای انقلابی از رهبری گرفته تا یک بچه بسیجی انتقام بگیرد. آمریکا همان پدید آورنده داعش جایتکار است. در جلساتی میگویند که وضعیت اقتصادی ما خوب نیست و باید تسلیم شویم. اینها به خدا مردم و راه انقلاب اعتقاد ندارند.

وی همچنین گفت: تا آخر می‌ایستیم، حاضریم کشته شویم تا اسلام زنده بماند. عربستان سعودی فرعون زمان است. خدا لعنتشان کند در حال تبدیل یمن به یک ویرانه هستند.

امام جمعه موقت تهران، در بخش دیگری از خطبه‌های دوم خود، به برخی از بیانات امام خمینی(ره) در رابطه با مقاومت و استقبال مردم از شهادت اشاره کرد و افزود:‌ مردم راه امام(ره) را پذیرفته‌اند که تا کنون تا اینجای راه آمده‌اند.

وی با بیان اینکه «تحمل گرسنگی که از شهید دادن بدتر نیست»، خاطر نشان کرد: گوشت خوردن خیلی چیز خوبی نیست و می‌توان یک وعده غذا در روز خورد و کافی است. چرا که ما ترجیح می‌دهیم؛ آبرو و عزتمان حفظ شود اما شکم ما گرسنه بماند.

جنتی، ادامه داد: اگر ما راه خودمان را می‌دانیم نباید از تهدیدات آمریکا بترسیم و البته تیم مذاکره‌کننده باید خط قرمزها، نظرات مقام معظم رهبری و مصلحت نظام را در نظر بگیرد و آبروی انقلاب اسلام و مردم را حفظ کند و به هر قیمتی که تمام شود به راه درست می‌ارزد. امام حسین(ع) و یارانش کشته شدند، اسلام زنده شد. بگذارید ما هم کشته شویم تا اسلام زنده بماند.

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------