آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

در چارچوب بودجه سال ۱۴۰۱ بنا شد دولت در ازای بدهی خود به برخی پیمانکاران، نفت و میعانات نفتی تحویل می‌دهد تا حساب خود را تسویه کند، موضوعی…

تلویزیون بار دیگر سخنان رئیس مجمع تشخیص را سانسور کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یادداشت اعتراضی هماهنگ کننده برنامه تلویزیونی هاشمی
تلویزیون بار دیگر سخنان رئیس مجمع تشخیص را سانسور کرد/ سلیمانی: در آخرین لحظات بخشهایی از نطق را حذف کردند

رضا سلیمانی مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت که هاشمی را در گفت و گوی تلویزیونی همراهی کرده از سانسور اظهارات وی خبر داده است

فرازهای مهم  این یادداشت در پی می آید:

پس از هماهنگی‌های لازم، روز بیستم بهمن ماه راس ساعت نه و سی دقیقه آیت‌الله در استودیو حاضر شد و پس از خوش و بش با دبیر ستاد انتخابات سازمان و نماینده دادگستری در این ستاد و عوامل اتاق فرمان و ضبط برنامه، روبروی دوربین‌ها با مردم و طبق معمول برای مردم و درد و دل آنها و نقش بی‌بدیلشان در انقلاب سخن گفت.

براساس قرار قبلی قرار شد ایشان هجده دقیقه خطاب به مردم سحن بگوید و کارگردان تلویزیونی برنامه ده دقیقه و پنج دقیقه پایانی را با اشاره به سخنران اطلاع دهد ولی متاسفانه تا پایان اشاره ای برای اعلام زمان وقت ایشان نشد. آیت الله هاشمی بیست و سه دقیقه و نیم سخنرانی کرد. جالب است در پایان برنامه وقتی به کارگردان گفتم چرا زمان را طبق معمول همه کاندیدا و قرار قبلی اعلام نکردید سکوت کرد. شاید برای من جوابی نداشت و احتمالا می‌خواستند ایشان بیشتر از حد معمول سخن بگوید تا دستشان برای حذف بخشی از سخنانشان باز باشد.

به هر حال پس از اتمام ضبط برنامه، به اتاق ندوین رفتم و با همکاری تدوین گر و مدیر برنامه ها 18 دقیقه از سخنان ایشان را با حفظ همه محورهای سخنرانی انتخاب کرده و تحویل سازمان دادم. ان شاءالله که در کمیسیون ممیزی این سخنرانی دچار تغییر نشود و بدون کم و کاست به طور کامل پخش شود.

متاسفانه در آخرین لحظاتی که این متن را می‌نوشتم متوجه شدم که سخنان ایشان دچار سانسور شده و بخش‌هایی از نطق ایشان را حذف کردند. خوشبختانه متن کامل و سانسور نشده این سخنان در روزنامه ها و سایت ها قابل دسترسی است.

 

اخبار سیاسی - ایران آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------