آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

واعظی: در کنار فشار سنگین اقتصادی آمریکا، همچنان باب مذاکره و گفت‌وگو را نبسته‌ایم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس دفتر رئیس جمهور جمعه شب (۱۸ بهمن) در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی و کارآفرینی استان گلستان با تاکید بر این‌که بخش خصوصی را موتور محرک اقتصاد کشور می‌دانیم و حمایت همه‌جانبه از این بخش داریم، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا با کار و تلاش، روند توسعه و پیشرفت کشور را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود واعظی با اشاره به این‌که وقت خود در این جلسه را بیشتر به شنیدن سخنان نمایندگان بخش‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی استان اختصاص داده است، گفت: خوشحالم که بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان گروه‌های مختلف تولیدی در استان دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که بسیاری از موارد مطروحه در این جلسه در خودِ استان با همکاری استاندار و مدیران استانی قابل حل‌وفصل است، گفت: پیشنهاد من به استاندار این است که با دسته‌بندی مطالب مطرح‌شده که بیشتر از ۵ مقوله نیست به تعداد موضوعات مطرح شده کمیته تخصصی تشکیل شود و با حضور مدیران مرتبط در خود استان برای حل مشکلات تصمیم‌گیری شود و بخشی هم که نیازمند استفاده از اختیارات وزیر دستگاه ذی‌ربط و یا مدیریت عالی بانک‌ها است، می‌توان در تهران در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

 

واعظی با اشاره به نکات مطرح‌شده در خصوص مشکلات ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان، گفت: تصمیم جامع همه نظام و مردم این است که با مقاومت و پشتکار خود به طرف مقابل تفهیم کنیم که در مورد ایران تصمیم اشتباهی گرفته است.

 

 وی خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا بجز چند کشور، آمریکا را مقصر شرایط ایجادشده می‌دانند و حق را به ایران می‌دهند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر اخیر خود به ایران بر این موضوع تاکید و اعلام کرد که اروپایی‌ها علاقه‌مند به رابطه با ایران هستند و برای حفظ برجام همه تلاش خود را انجام خواهند داد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: شرایط امروز کشور به‌رغم اعمال تحریم‌های همه‌جانبه، به مراتب بهتر از سال گذشته است و این نشان می‌دهد که مسیر  انتخاب شده از سوی نظام و حرکت به سوی خودکفایی و افزایش و رونق تولید در کنار مقاومت ملی، انتخاب درستی بوده که ادامه خواهد یافت.

 

واعظی در عین حال تاکید کرد: در کنار مقاومت در برابر دشمنی‌ها و فشار سنگین اقتصادی آمریکا، همچنان باب مذاکره و گفت‌وگو را نبسته‌ایم و آمادگی داریم در شرایط برابر و عادلانه با گفت‌وگو مشکلات را حل کنیم و تردیدی ندارم که از مشکلات و این مرحله‌ی سخت، عبور خواهیم کرد.

 

پیش از سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان گلستان و نزدیک به ۲۰ نفر از نمایندگان بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، صنعت، کشاورزی، ساختمان، شیلات و دام و طیور، صنایع ‌دستی و فرش، حوزه دانش‌بنیان، تولیدکنندگان دارو و بنگاه‌های مختلف اقتصادی و کارآفرینی استان طی سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و با تشریح مشکلات و موانع کسب و کار و تولید در حوزه فعالیت خود، کمک و همکاری بیشتر دولت برای رفع این موانع در راستای بهبود و رونق تولید در کشور و تقویت صادرات محصولات داخلی را خواستار شدند.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور پس از این جلسه گرگان را به مقصد تهران ترک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------