آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

انفجار تروریستی در سراوان/ یک نفر کشته شد



انفجار تروریستی در سراوان,اخبار امروز,اخبار جدید
قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه‌ای از یک حادثه تروریستی در شهرستان سراوان با یک کشته و سه مجروح خبر داد.

 در اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمده است: ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح، اول فروردین ماه ۱۴۰۰ گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار در یک اقدام کور تروریستی در یکی از میادین شهر سراوان با اقدام به انفجار تروریستی منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر از شهروندان این شهرستان که در حال عبور از خیابان بودند شدند.

 

گفتنی است در این حادثه یک نفر از زخمی ها خانم بوده است.

 

رییس بیمارستان رازی: وضعیت عمومی حادثه دیدگان رضایت بخش است

 

رییس بیمارستان رازی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت عمومی سه نفر از افرادی که در حادثه تروریستی انفجار امروز یکشنبه در این شهرستان زخمی شدند رضایت بخش است.

 

ابوالحسن صفدری به ایرنا گفت: بلافاصله پس از ورود مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان رازی سراوان خدمات تشخیصی و درمانی آغاز شد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر ویزیت پزشک عمومی، ویزیتهای تخصصی طب اورژانس، جراحی عمومی و خدمات رادیوگرافی برای این افراد انجام شده است.

 

رییس بیمارستان رازی سراوان گفت: خوشبختانه یک نفر از مصدومان این حادثه پس از پایدار شدن علائم و با توصیه داروئی از بیمارستان مرخص شد.

 

وی تصریح کرد: حال عمومی ۲ مجروح دیگر این حادثه که یکی از آنها خانم باردار است نیز رضایت بخش بوده ولی کادر درمان همچنان در حال ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به این افراد هستند.

انفجار تروریستی در سراوان,اخبار امروز,اخبار جدید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------