آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

آقای رضایی! مردم سال‌ها است که صبر و حوصله به خرج داده‌اند



 محسن رضایی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه ابتکار نوشت: خدمت آقای رضایی باید عرض کنیم؛ مردم خیلی سال است صبر و حوصله به خرج داده‌اند اما چون گشایشی در اقتصاد کشور ایجاد نشده و شرایط بدتر شده، اعتماد خود را از دست داد‌ه‌اند. 

 

 روزنامه ابتکار به اظهارات اخیر محسن رضایی که خواستار صبر و حوصله مردم برای رفع مشکلات اقتصادی شده بود، واکنش نشان داده است. 

 

به گزارش ابتکار، نمی‌دانیم چرا مسئولان مدام نسخه‌های خیالی می‌پیچند؟ انگار نه انگار که اقتصاد ایران شرایط خوبی ندارد و سفره‌های مردم روز به روز کوچک و کوچک تر می شود. ای‌کاش مسئولان به جای وعده دادن‌های بی‌ثمر، اندکی حوصله و صبر به خرج می‌دادند و روی برنامه‌هایشان صبر و تامل می‌کردند. اینکه قابلیت اجرایی دارد یا خیر و اصولا چه تبعاتی در بر دارد. نه اینکه مردم را در جهت اصلاحات اقتصادی به صبر بیشتر دعوت کنند و با سیاست آزمون و خطا، مدام به زعم خویش نسخه‌های اقتصادی بپیچند.

 

 در ادامه این مطلب آمده است: خدمت آقای رضایی باید عرض کنیم؛ مردم خیلی سال است صبر و حوصله به خرج داده اند اما چون گشایشی در اقتصاد کشور ایجاد نشده و شرایط بدتر شده،اعتماد خود را از دست داده اند و باور ندارند مسئولی که روزی وعده می داد ارزش ریال را باز می گرداند، امروز وعده اصلاحات اقتصادی در جهت بهبود شرایط دهد.

 

آن هم بعد از دو سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم.دولتی که همه حمایت ها را پشت سر خود دارد و دستش کاملا در اجرای برنامه ها باز بوده و دست اندازی جلوی پایش ندیده است.اینکه چرا پس از دو سال برنامه های دولت نتیجه نداده، نیاز به دیدن حقایق و واقعیت‌ها دارد، نه گریزان بودن از آن. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------