آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نامه نماینده مجلس خبرگان به رییس صداو سیما: عذر خواهی رسمی کنید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نماینده مجلس خبرگان
انتظار آن است که جنابعالی ونیز عوامل ساخت آن میان برنامه و آن مسابقه از این مردم حداقل عذر خواهی رسمی نمایید و در عمل جبران گذشته شود و این میان برنامه با نشانه و هویت مردم عرب اصلاح شود. 

نامه آیت الله عباس كعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به دکتر عسکری رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در اعتراض به حرکتی تفرقه افکنانه در میان برنامه ای در شبکه دو سیما.

 

جناب اقای دکتر عسکری

رئیس محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

با سلام و احترام

وتبریک سال ١٣٩٧ (سال حمایت از کالای ایرانی)، به استحضار می رساند:

 

*متاسفانه شبکه دو سیما، در به نمایش گذاشتن میان برنامه ای از پراکندگی قومیت ها در نقشه ایران و حذف نشان گذاری مردم ولایتمدار و انقلابی عرب ‌خوزستان در نقشه ایران اسلامی، قلب این مردم شریف را جریحه دار نمود و همچنین در مسابقه ای پاسخ صحیح را این گزینه قرار داده اند که: اکثریت ابادانی ها بوشهری هستند!

 

*انتظار آن است که جنابعالی ونیز عوامل ساخت آن میان برنامه و آن مسابقه از این مردم حداقل عذر خواهی رسمی نمایید و در عمل جبران گذشته شود و این میان برنامه با نشانه و هویت مردم عرب اصلاح شود.

 

*در برنامه های حساس و ویژه با دقت و حساسیت و لحاظ همه جوانب امر نظارت بیشتر نمایید تا این اشتباهات پر هزینه تکرار نشود.

 

*قومیتهای ایرانی با تمام ظرفیت ها و امکانات با وحدت و همدلی و همگرائی از وحدت و تمامیت ارضی ایران دفاع می کنند و مردم شریف عرب خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم با تقدیم شهدای سرافراز زیادی همچنان وفاداری خویش را به اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و ایران اسلامی ثابت کرده اند.

 

*تحریک قومیت ها بسیار خطرناک و یک حرکت ضد انقلابی است. و مخاطرات امنیتی و اثار مخرب اجتماعی فراوانی دارد.

 

* بدیهی است، جایگاه ویژه مردم نجیب عرب ایرانی در منظومه اقتدار اجتماعی نظام اسلامی قابل انکار نیست و تنها در سایه هوشمندی و توانمندسازی و بالا بردن سطح رضایت مندی اجتماعی و دقت نظر در حفظ کرامت و منزلت اجتماعی ‌و عدالت در همه سطوح و وحدت و همدلی همه قومیتهای ایرانی، رشد و شکوفائی و تعالی مادی و معنوی حاصل می شود. ٤/ ۱‌/ ۱۳۹۷ ‌

 

عباس کعبی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------