آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

باهنر: تبدیل رقابت به خصومت، باعث دلزدگی مردم می‌شود/ حضورم در جلسات گفت‌و‌گوی ملی به نمایندگی از اصولگرایان نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جلسات گفت‌و‌گوی ملی که اخیرا آغاز شده است، گفت: من از طرف اصولگراها نمایندگی ندارم یعنی کسی این وظیفه را به من محول نکرده است بلکه خودمان در حال انجام این گفت‌وگو ها هستیم و به جلو می رویم. 

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با  ایلنا، در توضیح عکسی که از بهزاد نبوی و احمد توکلی منتشر شده است، گفت: این عکس مربوط به مربوط به جلسه مهمانی آقای روحانی بود که این شخصیت‌ها حضور داشتند و ربطی به جلسات گفت‌وگوی ملی ندارد.

 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که جلسات گفت‌و‌گوی ملی که با حضور شخصیت‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا آغاز شده چقدر می‌تواند در مشارکت عمده مردم در انتخابات امسال موثر باشد؟، گفت: این جلسات حتما اثر دارد اما مهمترین وظیفه فعالان سیاسی این است، به نحوی تلاش کنند تا رقابت‌ها تبدیل به خصومت نشود.

 

باهنر تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما گاهی اوقات این رقابت‌های سیاسی تبدیل به خصومت می‌شود و این باعث دلزدگی بین مردم می‌شود در حالی که می تواند همگرایی ایجاد کند.

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا همه جریان‌ها و احزاب اصولگرا موافق انجام این گفت‌وگوی های ملی هستند؟، گفت: خیر، اینکه بنده گفتم در آن جلسات شرکت کردم نباید بگویم من از طرف اصولگراها نمایندگی دارم یعنی کسی این وظیفه را به من محول نکرده است بلکه خودمان در حال انجام این گفت‌وگو ها هستیم و به جلو می‌رویم تا ببینیم چه شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------