آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

علی مطهری به صداوسیما: هنوز منتظرم به قانون تن دهید



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,علی مطهری
علی مطهری با انتقاد از رویکرد صدا و سیما درباره وقتی که قرار بود در اختیار او بگذارد تا از خود در ماجرای خودسوزی یک دختر جوان دفاع کند، نوشت: منتظریم که صدا و سیما تن به قانون بدهد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از گذشت چند روز از درگذشت سحر خدایاری، حاشیه های آن همچنان وجود دارد. در این ماجرا علی مطهری نماینده مردم تهران از جمله افرادی بود که به این خودسوزی واکنش نشان داد. او در اولین واکنش در حساب کاربری‌اش در توئیترش واکنش نشان داد.

 

پس از آنکه قوه قضائیه صدور حکم ۶ ماه حبس برای سحر خدایاری را تکذیب کرد، مطهری در توئیترش اینبار نوشت: «در موضوع خانم سحر خدایاری می‌پذیریم که حکم دادگاه صادر نشده بود، ولی این خبر قطعی است که در مراجعه سحر به دادگاه، شخص غیرمسئولی به او گفته به ۶ ماه حبس محکوم شده‌ای. اساسا چرا موضوعی به این کوچکی که با چند کلمه نصیحت قابل ختم بوده دادگاهی شده است. البته ما خودکشی را گناهی بزرگ می‌دانیم.»

 

اظهارات علی مطهری با واکنش‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها و در راس آن صداوسیما روبه رو شد. حتی در ویژه برنامه‌های خبری مستقیما علی مطهری را در پررنگ شدن این واقعه مقصر دانستند که اوج این موضوع در میزگرد امیرآبادی نماینده اصولگرای مجلس دهم با یک کارشناس رسانه ای مشهود بود. پس از آن علی مطهری در صفحات مجازی از توئیتر تا اینستاگرام در خواست کرد تا مطابق با قانون دو برابر به او وقت بدهند تا از خودش دفاع کند. 

 

آنطور که گفته می‌شود گویا سازمان صدا و سیما با این موضوع موافقت می‌کند که بر اساس آن قرار بود صبح امروز علی مطهری در برابر آنچه نسبت به او مطرح شده بود از خود دفاع کند اما این اتفاق رخ نداد.

 

در همین راستا مطهری در صفحه اینستاگرامش با اشاره به این موضوع نوشت: «به دنبال پخش دو برنامه تحت عنوان «پرونده ویژه» درباره خودسوزی مرحومه سحر خدایاری از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی که در آن نشر اکاذیب درباره اینجانب شده بود و این بنده تقاضای وقت برای پاسخگویی طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام کردم، هنوز صدا و سیما زیر بار قانون نرفته است. پیشنهاد دادند که در برنامه «سلام صبح به خیر» چهارشنبه ۲۷ شهریور این کار انجام شود که البته مطابق قانون نبود ولی همان را هم منتفی کردند. منتظریم که صدا و سیما تن به قانون بدهد.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------