آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

ابوترابی: واعظی وزیر بهداشت را تهدید کرده استعفا کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ابوترابی
نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: از منبع موثق شنیدیم رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سعید نمکی را تهدید کرده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند. 

ابوالفضل ابوترابی منتخب نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس گفت: از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی وزیر بهداشت را تهدید کرده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.

 

وی افزود: واعظی در این تهدید به دکتر نمکی گفته چرا از رئیس جمهور در بحث مقابله با کرونا تقدیر و تشکر نکرده است در حالی که رئیس جمهور زحمات زیادی کشیده است؟

 

به گزارش فارس، ‌رضا رحمانی که 22 اردیبهشت با حکم حسن روحانی رئیس جمهور جای خود را به حسین مدرس خیابانی داد و از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت در نامه‌ای به روحانی تصریح کرده بود که محمود واعظی با او تماس گرفته و تهدید کرده در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی، وی برکنار خواهد شد.

 

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در ادامه نامه خود به رئیس دولت دوازدهم خاطرنشان کرده بود که واعظی همچنین در تماس دیگری به وی اعلام کرده است که استعفا بدهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------