آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

کنایه شریعتمداری به صداوسیما: بعضی نه در آزادی بیان که در آزادی توهین هم چک سفید امضا دارند/ عذرخواهی رییس صداوسیما



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شریعتمداری
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به توهین یک روحانی به رئیس جمهور در تلویزیون واکنش نشان داد. 

به گزارش خبرآنلاین، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی در واکنش به توهین به رئیس جمهور در صدا و سیما نوشت: وقتی منطق نقد فرو می‌پاشد، توهین، جای آن می‌نشیند. طبیعتا توهین کننده نباید قدر ببیند و بر صدر نشیند. زاویه و پس از آن رویکرد صدا وسیما اما نشان داد گویا بعضی نه در آزادی بیان که در آزادی توهین هم چک سفید امضا دارند.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شریعتمداری

 

عذرخواهی رییس صداوسیما از رئیس جمهور و مردم

عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی گفت:‌ به دلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه چهار از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم

 

به گزارش ایرنا، علی عسکری که روز یکشنبه در نشست هفتگی با معاون و مدیران شبکه‌های سیما سخن می گفت به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه‌های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد: این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.

 

رئیس رسانه ملی رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود: هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه‌های زنده بر عهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، مهمان یکی از برنامه‌های شبکه چهار سیما در یک برنامه زنده، اتهام‌های سخیفی را به رییس جمهوری و برخی مسوولان جمهوری اسلامی نسبت داد. این توهین با واکنش‌های فراوانی از سوی همه جناح‌های کشور، کارشناسان مسائل سیاسی و حقوقدانان روبرو شده است.

 

همچنین به دنبال این اهانت یک کارشناس در برنامه زنده تلویزیونی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که از سازمان صداوسیما و کل عوامل برنامه زاویه شکایت خواهد کرد.

 

در واکنش به اتهامات سخیف علیه رییس جمهوری و توهین‌ها به رییس جمهوری و دولت ،«سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در توییتی با انتقاد از توهین‌ها به رییس جمهوری و دولت ،ادبیات سخیف، توهین و افترا را از همه بد دانست و در کسوت روحانیت، آن هم از رسانه ملی، بدتر.

 

 عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: با سخنان غرض‌آلوده زاویه‌ها را بیشتر و دشمنان ایران را شادمان نکنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------