آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

تاکید رئیس جمهور بر ضرورت آمادگی برای ورود منابع ارزی آزاد شده کشور به فرایندهای تبادلات مالی



رئیس جمهور ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دویست و سی و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه‌شنبه به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد. در ابتدای این جلسه با توجه به نزدیک شدن به مراحل پایانی مذاکرات احیای توافق برجام و روند موجود در این زمینه، بانک مرکزی گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای فعال‌سازی منابع ارزی بلوکه شده کشور پس از رفع تحریم‌ها در چرخه بازار مالی و سرمایه‌ای کشور ارایه کرد. 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تاکید بر ضرورت آمادگی برای ورود منابع ارزی آزاد شده کشور به فرایندهای تبادلات مالی گفت: بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های دخیل در این موضوع می‌بایست بگونه ای برنامه ریزی کنند که جریان تامین کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید داخلی کشور به سرعت عملیاتی شود و مناسبات بانکی بین‌المللی در مسیر رونق تولید کشور راه‌اندازی شود.

 

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از تقویت ناوگان ریلی و جاده‌ای برای تخلیه و حمل کالاهای موجود در بنادر و گمرکات کشور ارایه کرد. براساس این گزارش، میزان حمل کالاها در 2 ماه گذشته، 11 درصد افزایش داشته است.

 

رییس جمهور با قدردانی از تلاش دستگاه‌ها برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز تولید، علی‌رغم محدودیت‌های شدید تحریمی تاکید کرد: در این مرحله که کالاها به بنادر و گمرکات کشور رسیده، لازم است با تسهیل در تشریفات ترخیص و حمل و اولویت‌دهی لازم، این کالاها با سرعت بیش از پیش منتقل شود و به ادامه جریان روبه رشد تولید و تامین به موقع کالاهای اساسی کمک کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------