آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

کمک ۳ میلیاردی آیت الله امامی کاشانی به مردم سیستان وبلوچستان



آیت الله امامی کاشانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مسئول گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان از کمک ۳ میلیارد ریالی آیت الله امامی کاشانی به مردم سیستان و بلوچستان در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در این استان خبر داد. 

مجتبی سرگزی پور در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط به وجود آمده در سیستان و بلوچستان و قرار گرفتن اغلب شهرستان‌های استان در حالت بحرانی و عدم وجود پذیرش بیمارستان‌ها و استطاعت مالی مردم برای خرید داروهای مربوط به کنترل این ویروس منحوس نیاز به حضور گروه‌های جهادی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

وی افزود: از همین رو تعدادی از گروه‌های جهادی زیر نظر ستاد مردمی مقابله با کرونا استان سیستان و بلوچستان اقدام به توزیع ماسک، سبدهای معیشتی، بسته‌های بهداشتی، دارو، سوپ و غذاهای گرم بین افراد نیازمند کردند.

 

مسئول گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان ادامه داد: از همین رو حضرت آیت الله امامی کاشانی، تولیت محترم مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری و امام جمعه تهران مبلغ ۳ میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند که توسط گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان در حال کمک رسانی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------