آخرین اخبار سیاسی

جلال رشیدی کوچی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

رشیدی کوچی: مجلس بعدی بیشتر درگیر حواشی و تسویه حساب‌های درون حزبی خواهد بود

یک نماینده مجلس گفت: حدس و پیش‌بینی‌ام این است که مجلس بعدی بیشتر از این درگیر حواشی خواهد بود و تسویه حساب‌های درون حزبی و گروهی انجام…

کمک ۳ میلیاردی آیت الله امامی کاشانی به مردم سیستان وبلوچستان



آیت الله امامی کاشانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
مسئول گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان از کمک ۳ میلیارد ریالی آیت الله امامی کاشانی به مردم سیستان و بلوچستان در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در این استان خبر داد. 

مجتبی سرگزی پور در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط به وجود آمده در سیستان و بلوچستان و قرار گرفتن اغلب شهرستان‌های استان در حالت بحرانی و عدم وجود پذیرش بیمارستان‌ها و استطاعت مالی مردم برای خرید داروهای مربوط به کنترل این ویروس منحوس نیاز به حضور گروه‌های جهادی بیش از پیش احساس می‌شود.

 

وی افزود: از همین رو تعدادی از گروه‌های جهادی زیر نظر ستاد مردمی مقابله با کرونا استان سیستان و بلوچستان اقدام به توزیع ماسک، سبدهای معیشتی، بسته‌های بهداشتی، دارو، سوپ و غذاهای گرم بین افراد نیازمند کردند.

 

مسئول گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان ادامه داد: از همین رو حضرت آیت الله امامی کاشانی، تولیت محترم مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری و امام جمعه تهران مبلغ ۳ میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیون تومان به این امر خداپسندانه اختصاص دادند که توسط گروه جهادی دانشگاه شهید مطهری زاهدان در حال کمک رسانی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------