آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

نماینده مجلس: موضوع سیستان و بلوچستان ملی است/ امروز به ارز 27 هزار تومان رسیدیم



نماینده مجلس,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نماینده مردم سراوان در مجلس در مخالفت با کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: جامعه اهل سنت، ولایتمداری را در راس داشته است، انتظار داریم در سطوح پایین تر از شایستگان کشور استفاده شود. 

به گزارش برنا، ملک فاضلی، نماینده مردم سراوان در مجلس، در مخالفت با کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: جامعه اهل سنت، ولایتمداری را در راس داشته است، انتظار داریم در سطوح پایین تر از شایستگان کشور استفاده شود.

 

وی افزود: اولین مشکل جامعه ما بیماری کرونا است و یک قسمت آن مربوط به وزارت بهداشت است. اگر بیماری کرونا ما را امروز علیرغم تعطیلی، اینجا جمع کرده پس باید حواسمان باشد. واکسیناسیون شرط اول پیشگیری است. ارز کشور امروز کجاست و در چه وضعیتی است.

 

فاضلی تصریح کرد: باید معیشت جامعه را حرکت دهیم و راه حل آن کنترل نرخ ارز است اما به ارز 27 هزار تومان رسیدیم. موضوع سیستان و بلوچستان ملی است و استانی نیست اگر این مشکل حل نشود مردم مجبور به جابجایی خواهند شد.

 

وی گفت: ما اهل توانستن هستیم در این شکی نیست اما ابراز توانمندی را هم باید فراهم کنیم. استان سیستان و بلوچستان با 15 کشور، همسایه است ما باید به همسایگان توجه کنیم و روش همراه بودن را پیدا کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------