آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

نماینده مجلس: اگر یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف ایران شلیک شود، علی‌اف اولین قربانی است



 نماینده مجلس ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک نماینده مجلس گفت: کشور ما همسایگی خودش را به خوبی در قبال آذربایجان و کشورهای همسایه انجام داده است، علی‌اف باید در جریان توطئه‌های ۳۰ ساله اخیر اسرائیل باشد؛ این‌که این رژیم به دنبال این بوده است و قصد دارد بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند. 

فدا حسین‌مالکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آذربایجان درباره مانور نظامی کشور و این‌که ایران هیچ‌گاه آغازکننده هیچ درگیری در منطقه نبوده است و تنها به حفظ تمامیت ارضی خود اهتمام ورزیده است، گفت: از آقای علی‌اف انتظار نداریم از اسرائیلی‌ها پشت مرزهای کشورمان پذیرایی کنند و مانوری که ارتش و سپاه انجام دادند دقیقاً معنی‌دار است اما برای تمامیت ارضی آذربایجان خطرزا و تهدیدآمیز نیست.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای با بیان این‌که انتظار ما از کشور دوستمان آذربایجان این است که بداند همیشه ایران حامی این کشور بوده است،  تاکید کرد: کشور ما همسایگی خودش را به خوبی در قبال آذربایجان و کشورهای همسایه انجام داده است، علی‌اف باید در جریان توطئه‌های ۳۰ ساله اخیر اسرائیل باشد؛ این‌که این رژیم به دنبال این بوده است و قصد دارد بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند.

 

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی بیفتد و یک گلوله از ناحیه اسرائیل به طرف مرزهای ایران شلیک شود، علی‌اف شک نکند اولین قربانی است؛ چراکه تمامیت ارضی کشورمان خط قرمز ماست و نیروهای نظامی و امنیتی خصوصاً سپاه و ارتش مسئولیت مستقیم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و کیان شهروندان دارند.

 

نماینده سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما برای تمامیت ارضی کشورهای همسایه هم احترام قائل هستیم، این‌که از حضور پاکستان در افغانستان نگرانیم برای این است که صلاح نمی‌دانیم به تمامیت ارضی این کشور لطمه وارد شود و همین مسئله را هم برای آذربایجان انتظار داریم.

 

وی ادامه داد: حضور اسرائیل در آذربایجان معنیش چیست؟ آیا جز خدشه‌دار شدن تمامیت ارضی آذربایجان است؟ یا حضور پلیس اسرائیل در امارات چه معنی می‌دهد؟ آیا بهانه‌هایی که اسرائیلی‌ها برای حضورشان در امارات می‌آورند مبنی بر این‌که ما پلیس‌مان را در این کشور مستقر کردیم تا با خلافکاران اسرائیلی برخورد کند، درست است؟ آیا پلیس امارات چُلاق است؟ این‌ها همه معنی دارد.

 

مالکی بیان کرد: کشورهای کوچک منطقه از جمله آذربایجان، امارات و بحرین بدانند که با این رفتارها و حضورها چه بلایی سرشان می‌آید.

 

وی تاکید کرد: اسرائیلی‌ها بدانند اینکه  کشورهای کوچک منطقه را تحریک کنند تا تهدیدی برای ایران باشند، در واقع با دم شیر بازی کرده‌اند، ما برای تمامیت ارضی کشور‌های همسایه احترام قائل هستیم ولی باید بدانند خط قرمز ما حفظ تمامیت ارضی کشورمان است.

 

چندین روستا از مردم دلیر آذربایجان سربلند جهت پاسخ محکم به یاوه‌گویی‌های رژیم علیف کفایت می‌کند

 

ابراهیمی، نماینده مجلس با انتشار تصویری از  حضور خود در جبهه‌های دفاع مقدس، نوشت:

 نماینده مجلس ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 کشورهایی که سرقت مفاخر فرهنگی ایران را به زعم خودتجربه کرده اند(مولوی و نظامی) گمان نکنند دزدیدن سرزمین دیگران به همان راحتی است!

 

مماشات ایران تا جایی است که خط قرمز آن یعنی ( منافع ملی) آن خدشه‌دار نشود 

 سرزمین‌هایی که هزاران سال بخشی ازقلمرو ایرانیان بوده وکمتر از۲۰۰سال است که ازسرزمین مادریش جدا شده می‌تواند با اقتدار به ایران بازگردد

 

چندین روستا از مردم دلیر آذربایجان سربلند جهت پاسخ محکم به یاوه‌گویی‌های رژیم علیف کفایت می‌کند

 

هشدار شدید جلال رشیدی کوچی: صبر استراتژیک ایران حدی دارد

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

 

صبر استراتژیک نظام قدرتمند جمهوری اسلامی ایران حدی دارد! دشمنان خوار و زبون که در اذهان مشوش خود، خیالات موهم می‌پرورانند، بدانند، با شلیک هر گلوله به سمت ایران اسلامی یا متحدانش، یک موشک سهم آنها و موشک دوم سهم تل آویو، حیفا، عکا، اشدود و ... خواهد شد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------