برای داشتن سفر کم‌هزینه از مشهد به کیش چه ایرلاینی انتخاب کنیم؟



 سفر کم‌هزینه از مشهد به کیش

 

مشهد و کیش جزو مشهورترین و پر رفت و آمدترین شهرهای کشورمان به شمار می‌روند. این شهرها در طول سال مملو از مسافر می‌شود و اکثر مسافران برای سفرشان بلیط هواپیما رزرو می‌کنند. بهتر است بدانید که برای رفتن از مشهد به کیش اکثر ایرلاین‌ها بلیط هواپیما مشهد کیش عرضه می‌کنند. با سفر به کیش می‌توانید نفسی تازه کنید و از تفریحات آبی و گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر لذت ببرید. با این وجود و با توجه به شرایط و ایرلاین‌های فعال در کشور در هنگام خرید بلیط هواپیما بهتر است کمی تأمل کرده و با تحقیق و اطلاعات کافی اقدام کنید. به کمک این مطلب می توانید از هزینه‌های ایرلاین‌های متفاوت و تجربه سفری ارزان مطلع شوید.

 

سفر از مشهد به کیش

فاصله این دو شهر از همدیگر حدوداً ۱۲۰۰ کیلومتر است که برای دسترسی سریع می‌توانید پرواز مستقیم داشته باشید و این پرواز حدوداً یک ساعت و نیم الی دو ساعت طول می‌کشد. تغییر بازه زمانی نیز به دلیل اجازه عبور ایرلاین‌ها از مسیرهای هوایی و به نوع هواپیما بستگی دارد. همچنین سفر هوایی از مشهد تا کیش پرواز مستقیم خواهید داشت و نیازی به طی کردن مسیر دریا نیست، یعنی به طور مستقیم از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد وارد فرودگاه بین‌المللی کیش خواهید شد.

 

این پروازها در ساعات مختلفی از روز با توجه به شرایط آب‌وهوا و روزهای عادی یا تعطیلات انجام می‌گیرد و تعداد پرواز در هر ۲۴ ساعت نسبت به شرایط ایجادشده متفاوت است. از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین قیمت در بلیط هواپیما در کشورمان می‌توان به ایرلاین یا همان شرکت هواپیمایی اشاره کرد که پرواز را ارائه می‌دهد. تمامی شرکت‌ها بر اساس نوع هواپیما و کلاس پروازی و زمان پرواز نرخ‌های متفاوتی ارائه می‌دهند که شما نیز در هنگام تصمیم برای سفر می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیمای موردنظرتان اقدام کنید.

 

نرخ پرواز در ایرلاین‌های متنوع

این دو شهر به دلیل پرتردد بودن و نامشخص بودن شرایط و میزان سفر نرخ ثابتی نمی‌توان بیان کرد، زیرا درخواست برای این مسیر در حال تغییر و نوسان است. به‌عنوان‌مثال، روزهای اول هفته نسبت به روزهای آخر هفته ارزان‌تر است. یا اینکه در مورد شرکت هواپیمایی می‌توان چنین بیان کرد که شرکت ماهان با توجه به اینکه جزو بهترین ایرلاین فعال در کشور است، نسبت به سایر شرکت‌ها گران‌تر است. شرکت ایران ایر تور از شرکت‌های قدیمی بوده و بلیط‌های ارزان‌قیمت به صورت بلیط سیستمی ارائه می‌دهد.

 

 

در این صورت برای کودکان نیز باید نیم‌بها را پرداخت کنید. هواپیمایی معراج یکی دیگر از گزینه‌های ارزان‌قیمت در این مسیر است، البته در این شرکت نرخ بلیط به چارتری و سیستمی بودن و نوع کلاس پرواز بستگی دارد. هواپیمایی کیش ایر جزو بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که به صورت چارتری و سیستمی است و پروازهای چارتری به نوع هواپیما و کلاس با هواپیمای بوئینگ ارزان‌تر از سایر بلیط‌ها است. از شرکت‌های هواپیمایی مخصوص بلیط چارتر می‌توان به شرکت ساها اشاره کرد که جزو قدیمی‌ترین ایرلاین‌های داخلی است و از نظر قیمت نسبتا ارزان است.

 

ایرلاین‌های فعال در مسیر مشهد کیش

برای خرید بلیط هواپیما مشهد کیش دو گزینه پیش روی شماست: چارتر و سیستمی. به دلیل پرطرفدار بودن این مسیر تعداد ایرلاین‌ها نیز نسبت به سایر مسیرها زیاد است و همین امر سبب می‌شود تا قیمت بلیط متغیر باشد و برای دانستن مبلغ دقیق باید به سایت‌های فروش بلیط آنلاین مراجعه کنید.

 

 

در مسیر مشهد تا کیش چندین شرکت هواپیمایی فعالیت دارند که عبارت‌اند از زاگرس، معراج، کیش ایر، سپهران، آتا، کاسپین و وارش. در میان این شرکت‌ها می‌توان به سپهران اشاره کرد که پروازهای سیستمی داشته و گران‌تر از بقیه است و در مقابل هواپیمایی کیش ایر به‌صورت چارتری با قیمت ارزان‌تر در حال ارائه خدمات به مسافران است. در حالت کلی، با پیدا کردن بلیط ارزان در این مسیر می‌توانید در هزینه سفرتان نیز صرفه‌جویی کنید و بقیه پولتان را صرف هتل یا جاهای تفریحی در کیش کنید.

 

نرخ ایرلاین‌های فعال در مسیر مشهد کیش

 

راهکارهای خرید بلیط هواپیمای ارزان مشهد کیش

همواره برای داشتن سفری ارزان پیشنهاد می‌کنیم تا از پروازهای چارتر استفاده کنید. البته شایان‌ذکر است که قیمت بلیط هواپیما ثابت نبوده و در حال نوسان است. بنابراین در صورت تصمیم برای سفر بهتر است چند روزی قیمت‌ها را مقایسه کنید و سپس نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. برای خرید بلیط چارتر نیز باید در فصل تابستان اقدام کنید، زیرا در این بازه زمانی قیمت بلیط هواپیما مشهد کیش ارزان‌تر از همیشه می‌شود. سفر با بلیط چارتر هزینه کمتری داشته و این بلیط همان بلیط سیستمی است که آژانس مسافرتی یکجا خریداری کرده و به دلیل خالی ماندن صندلی با نرخ کمتر برای جلوگیری از ضرر می‌فروشد.

 

همچنین در هنگام رزرو بلیط هواپیما بهتر است پرواز رفت‌وبرگشت تهیه کنید، زیرا در این صورت هزینه پرداختی کمتر از بلیط یک‌طرفه خواهد بود. به یاد داشته باشید که در ایام عید نوروز و مناسبت‌های خاص تقاضا برای سفر به کیش بالاست و همین امر باعث می‌شود تا قیمت بلیط هم بیشتر شود، پس زمان سفرتان را به غیر از این تاریخ‌ها موکول کنید.

 

مورد دیگر برای داشتن سفری ارزان انتخاب کلاس پروازاست که نوع بلیط و هزینه آن‌ها را از همدیگر جدا می‌کند. برای داشتن سفری ارزان بهتر است کلاس اکونومی یا اقتصادی تهیه کنید، زیرا کلاس پرواز بیزینس گران‌تر است. کلاس پرواز اکونومی دارای پذیرایی کمتری بوده و صندلی‌ها به همدیگر نزدیک هستند ولی در کلاس بیزینس با دریافت هزینه اضافی خدمات بیشتری ارائه می‌دهند و صندلی‌ها نیز راحت هستند. بااین‌حال اگر به دنبال سفر ارزان و کم‌هزینه هستید، بهتر است از کلاس پروازی اکونومی رزرو کنید.

 

زمان سفرتان نیز در این زمینه تأثیرگذار است. همچنین گشتن در وبسایت‌های ارائه بلیط به شما کمک خواهد کرد تا توسط جستجوی پیشرفته در سایت‌ها در کمترین زمان ممکن لیستی از چندین شرکت هواپیمایی را مشاهده کنید و از میان آن‌ها بلیط خودتان را انتخاب کنید.

 

گزینه دیگر در هنگام خرید بلیط هواپیما منتظر ماندن و خرید بلیط لحظه آخری است که در این شرایط می‌توانید در ارزان‌ترین حالت ممکن نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. این شرایط مخصوص افرادی است که وسایل خود را آماده کرده‌اند و زمان سفر برایشان اهمیتی ندارد. در این شرایط به محض خالی بودن صندلی هواپیمایی توسط آژانس چارترکننده می‌توانید بلیط خود را تا نصف قیمت ارزان‌تر پیدا کنید. بلیط لحظه آخری از چند روز تا چند ساعت مانده به پرواز در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین اگر قصد خرید این بلیط را دارید باید به‌صورت پیوسته از سایت‌ها بررسی و سرچ کنید. البته نکته حائز اهمیت این است که خرید بلیط لحظه آخر به شانس شما بستگی دارد که چنین بلیطی را در این مسیر بتوانید پیدا کنید.

 

سخن آخر

سفر از مشهد به کیش از سفرهای پرطرفدار در سطح کشور است و مسافران از نقاط مختلف کشور برای خرید بلیط هواپیما در این مسیر اقدام می‌کنند. در این متن سعی کردیم تا چندین راهکار برای تهیه بلیط ارزان بیان کنیم تا سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید و از پولتان برای تفریحات کیش نگه دارید. البته که اولین گام برای خرید بلیط هواپیما در این مسیر زمان سفر و شرایط جوی و فصلی است که در این صورت نرخ بلیط فرق می‌کند. در حالت کلی، هزینه پرداختی برای بلیط هواپیمای مشهد کیش به فاکتورهای متعددی بستگی دارند که با خواندن این متن اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد و سفری خاطره‌انگیز تجربه خواهید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024