بچه ها برای مدرسه به چه وسایلی نیاز دارند؟



لوازم التحریر برای مدرسه

لوازم التحریر برای مدرسه

 

کودکان برای انجام دادن تکالیف مدرسه و یاد گرفتن مفاهیم جدید به تعدادی لوازم و ابزار احتیاج دارند. برخی از این لوازم، آن‌قدر ضروری هستند که ممکن است با فراهم نبودن آن‌ها کودک از ادامه تحصیل و یادگرفتن دروس محروم بماند. معمولا در مقطع دبستان یا پیش‌دبستان، معلم لیستی از لوازم ضروری را ارائه می‌دهد تا از سردرگم شدن والدین در این شرایط جلوگیری کند. اگرچه انتخاب لوازم ضروری و پایه برای کودکان بسیار آسان است، برای پاسخ به پرسش بچه‌ها برای مدرسه به چه وسایلی نیاز دارند، مواردی را مطرح می‌کنیم.

 

مدادتراش

 

خرید مدادتراش

خرید مدادتراش

 

مدادتراش اشکال متنوعی دارد. به‌صورت کلی می‌توان گفت این محصولات به‌صورت رومیزی یا قابل‌حمل‌ تولید می‌شوند. همچنین مدل‌های دیگر این محصول، شامل مدل ساده، فانتزی و مخزن‌دار می‌شوند. والدین معمولا برای مدرسه، مدادتراش‌های سبک و قابل‌حمل را انتخاب می‌کنند. احتمالا بچه‌های زیادی کارتون و فیلم سفید برفی را دیده‌اند و شخصیت او را دوست دارند و مدادتراش‌ با طرح سفید برفی یکی از محصولات جذاب برای بچه‌ها است.

 

قیچی ایمن و استاندارد

کاردستی یکی از تکالیف مرسوم کودکان است و قیچی ایمن، وسیله‌ای ضروری برای انجام دادن آن است. قیچی‌های ایمن و استاندارد با شکل، رنگ و جنس‌ مختلفی در بازار موجود هستند. اندازه کوچک، وزن سبک، طراحی ارگونومیک و سرگرد تیغه‌ها از ویژگی‌های مهم قیچی‌های ایمن هستند. همچنین برخی از این محصولات با تیغه‌های پلاستیکی ساخته می‌شوند.

 

چسب

برای کامل کردن کاردستی یا انجام دادن سایر تکالیف، چسب یکی از لوازم ضروری است و می‌توان برای ترغیب کودک از چسب‌های فانتزی یا رنگی مناسب برای کودکان استفاده کرد.

 

پاک‌کن

پاک‌کن‌ها به تمیز و ظریف نوشتن تکالیف کمک می‌کنند. طبیعتا پاک‌کن‌های فانتزی طرفداران زیادی دارند اما لازم است به قدرت پاک کردن آن نیز دقت شود. همچنین تنوع مدل و رنگ‌های پاک‌کن بسیار زیاد است.

 

مداد سیاه

مداد سیاه بر اساس قدرت متریال آن برای طراحی، نوشتن یا برای هر دو انتخاب می‌شود. مداد شماره 2 یا مداد HB با توجه به سختی متوسطی که دارد می‌تواند گزینه ایده‌آل برای کودکان باشد. همچنین برای راحت‌ نوشتن تکالیف، مداد HB با فرم شش‌ضلعی گزینه مناسبی است.

 

روزنامه و مجلات ساختن کلاژ

با توجه به مقطع تحصیلی، معمولا ساختن کلاژ یکی از تکالیف رایج برای بچه‌هاست و خوب است از قبل تعدادی روزنامه را تهیه کرد.

 

جامدادی

جامدادی به نظم دادن نوشت‌افزار بچه‌ها کمک زیادی می‌کند. می‌توان انواع جامدادی را با جنس، طرح و اندازه‌های مختلف انتخاب کرد اما هنگام انتخاب نهایی، قابل‌شست‌وشو بودن و همچنین کیفیت و دوام آن را هم در نظر بگیرید.

 

کیف یا کوله‌پشتی

کیف یا کوله‌پشتی‌ها نیز از لوازم ضروری برای مدرسه هستند. اگر می‌خواهید کوله‌پشتی تهیه کنید لازم است به مواردی مثل وزن کوله، اندازه کوله و هماهنگی کوله با فیزیک بچه دقت کنید.

 

ظرف غذا

 

خرید ظرف غذا

خرید ظرف غذا

 

بچه‌ها در مدارس یا به میان‌وعده نیاز دارند یا غذا می‌خورند. خوب است یک ظرف غذا برای آن‌ها تهیه شود. ظرف غذای مناسب کمک می‌کند تا خوراکی‌ها، سالم و تمیز بمانند یا در کیف پراکنده و پخش نشوند.

 

مداد شمعی

تهیه مداد شمعی استاندارد کمک زیادی می‌کند تا بچه‌ها از فرایند نقاشی و رنگ‌آمیزی لذت زیادی ببرند. مداد شمعی با رنگ‌های براق و درخشانی که دارد ممکن است ذوق و خلاقیت بچه‌ها را شکوفا ‌کند.

 

مداد رنگی

نقاشی، نقش مهمی در رشد و توسعه خلاقیت بچه‌ها دارد. مداد رنگی از جمله لوازم ضروری برای کلاس نقاشی بچه‌ها است. این مدادها با تعداد و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و مداد رنگی دوازده رنگ گزینه مناسبی است.

 

انواع دفتر

انواع دفتر یکی دیگر از لوازم ضروری برای مدرسه بچه‌ها هستند. دفتر خط‌دار، دفتر شطرنجی، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت و موارد دیگری برای کودکان تهیه می‌شوند. برای سایز دفترها، معمولا محدودیتی وجود ندارد اما بهتر است اندازه‌های رایج و استاندارد را انتخاب کنید تا هم در کیف یا کوله‌پشتی به‌خوبی جا بگیرند و هم برای کشوی زیر میزتحریر مناسب باشند.

طرح روی دفترها هم بسیار متنوع هستند. دفترهایی که با طرح شخصیت شازده کوچولو تولید می‌شوند معمولا پرفروش هستند. همچنین علاوه بر کتاب یا دفتر شازده کوچولو، محصولات دیگری هم با شخصیت شازده کوچولو و دوست او روباه عرضه شده‌اند.

 

میان وعده مناسب

علاوه بر ظرف غذا و سایر لوازم، میان وعده سالم یا غذای سالم برای بچه‌ها ضروری هستند. انواع غذاها و تنقلات سالم وجود دارند و افراد می‌توانند بر اساس بودجه خود آن‌ها را در منزل آماده کنند یا به‌صورت آماده خریداری کنند. برای مشاهده بیشتر غذا ها و مواد غذایی مناسب برای بچه ها این مطلب را نیز مطالعه کنید.

 

لیوان یا قمقمه

نوشیدن آب باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود از طرفی برای رعایت بهداشت، ضروری است تا هر بچه، لیوان آب یا قمقمه مخصوص داشته باشد. این محصولات با اشکال مختلفی تولید می‌شود و با توجه به استفاده مداوم، بهتر است لیوان یا قمقمه بادوام تهیه شود.

 

برخی از لوازم برای گذراندن دوران تحصیل بچه‌ها ضروری هستند. این وسایل با توجه به مقطع تحصیلی، مدرسه یا بر اساس پیشنهاد معلمان تهیه می‌شوند. لیوان، مدادتراش، مداد رنگی، مداد شمعی، کیف و کوله‌پشتی، جامدادی و موارد دیگر نمونه‌هایی از این وسایل هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024