مدارس بوکان، قزوین، سه شهر اصفهان و... فردا (16 آذر) تعطیل است/ تعطیلی همه مقاطع تحصیلی اردبیل به مدت ۲ روز



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس بوکان
رئیس آموزش و پرورش بوکان گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا، شرایط جوی نامساعد و بروز مشکلات عدیده در این حوزه، مدارس بوکان تعطیل شد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اطلاعیه این اداره سلیمان مام عزیزی گفت: برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا مدارس تمام مقاطع تحصیلی این شهرستان روز شنبه تعطیل اعلام شد.

 

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع آنفولانزا، درخواست مدیران مدارس و سرما خوردگی تعداد زیادی از دانش‌آموزان، روز شنبه شانزدهم آذر ماه 98 کلیه مدارس مقاطع سه گانه شهرستان بوکان تعطیل اعلام شد.

 

گفتنی است خبر فوت دختر هفت ساله در ارومیه اواخر هفته گذشته، واکنش‌های زیادی در بین والدین داشته، اما آموزش و پرورش شهرستان ارومیه هنوز واکنشی به این موضوع نداشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز درباره آمار فوتی ها به علت بیماری آنفولانزا طی چند هفته گذشته را سه نفر اعلام کرد و افزود: البته با کاهش 70 درصدی بستری های در سطح استان با این بیماری، پیش بینی می شود به زودی بساط آنفولانزا از استان جمع شود.

 

مدارس تکاب هم هفته گذشته روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل شیوع آنفولانزا تعطیل اعلام شده بودند.

 

فرماندار شهر تکاب در این باره به رسانه ها گفت: طبق بررسی‌ها در این شهر، حدود 108 بیمار مشکوک مبتلا به آنفولانزا وجود داشت که بیماری 19 نفر آنها در آزمایش‌ها مثبت اعلام شده است.

 

همه مقاطع تحصیلی اردبیل به مدت ۲ روز تعطیل شد

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد به دلیل برودت هوا و نیز جلوگیری از شیوع بیماری‌ها روز شنبه و یکشنبه کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

 

 تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید برف در ساعات اولیه روز شنبه و لغزندگی معابر و جاده‌های مواصلاتی استان و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، فردا شنبه ۱۶ آذرماه کلیه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح به جز شهرستان لردگان وخانمیرزا تعطیل میاست.

 

مدارس کامیاران تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش کامیاران گفت: مداراس پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان فردا شنبه به علت برودت هوا تعطیل شد.

 

مدارس عشایری و روستایی ایذه تعطیل شدند

فرماندار ایذه گفت: مدارس عشایری و روستایی شهرستان ایذه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز شنبه تعطیل شدند.

 

مدارس استان قزوین شنبه و یکشنبه تعطیل است

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا مدارس در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و کلیه مدارس استثنایی در تمامی مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان قزوین تعطیل هستند.

 

تکذیب تعطیلی مدارس قم در روز شنبه

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش قم اعلام کرد تعطیلی مدارس قم و بخش های تابعه در روز شنبه ۱۶ آذرماه صحت ندارد.

 

تمامی مقاطع تحصیلی مدارس فریدن، فریدونشهر و چادگان فردا تعطیل است

با توجه به بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان و بارش در مناطق مرکزی و کاهش دما مدارس فریدن، فریدونشهر و چادگان در تمام مقاطع تحصیلی برای فردا تعطیل اعلام شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------