تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی اصفهان تا ۲۳ فروردین ادامه دارد



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مراکز تعویض پلاک در اصفهان
برای حفظ سلامتی شهروندان مراکز و دفاتر تعویض پلاک، آزمون‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی تا بیست و سوم فروردین ماه سال جاری تعطیل اعلام شده و در صورت ضرورت قابل تمدید خواهد بود.

به گزارش تسنیم، با شیوع  انتشار کرونا ویروس در اصفهان، بسیاری از فعالیت‌ها برای کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس تعطیل شد. مدارس، مراکز دانشگاهی، مراکز آموزشی خصوصی و دولتی و همچنین واحدهای صنفی غیر ضروری از جمله مراکزی بودند که به دلیل ورود کرونا ویروس به تعطیلی کشانده شدند و مشکلات بسیاری را برای افراد جامعه به وجود آوردند.

 

یکی از مراکزی که به علت حضور جمعیت و به تبع آن گسترش بیش از پیش ویروس کرونا از پنجم اسفند ماه سال گذشته تا کنون تعطیل شدند مراکز و دفاتر تعویض پلاک، آزمون‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی استان هستند.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به تداوم این تعطیلی، اظهار داشت: مرحله اول اعلام این اطلاعیه از پنجم اسفند لغایت هشتم اسفند ماه اعلام شد که با گسترش کرونا ویروس دوباره تا سیزدهم اسفند 98 تمدید شد.

 

وی افزود: بنا بر حفظ سلامت شهروندان و عدم حضور افراد در اماکن عمومی، اطلاعیه تمدید تعطیلی این مراکز تا اطلاع ثانوی نیز داده شد.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه تمدید تعطیلی این مراکز تا 23 فروردین داده شده، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز شماره‌گذاری، تعویض پلاک، آزمون‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی استان تا تاریخ 23 فروردین تعطیل است.

 

وی تصریح کرد: برای حفظ سلامت شهروندان تاریخ مذکور در صورت ضرورت قابل تمدید است و هر اطلاعیه جدید در این باره از طریق رسانه‌های معتبر به شهروندان اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------