طرح زوج و فرد در اصفهان لغو می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,طرح زوج و فرد در اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در صورت تصویب ستاد کرونا استان اصفهان تا پایان آبان طرح زوج و فرد لغو می‌شود.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‎وگو با فارس با اشاره به لغو طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک کرونا را برگزار کردیم و بحث زوج و فرد در آن مطرح شد و مصوب کردیم که زوج و فرد تا پایان آبان ماه لغو شود، اما این مصوبه اجرا و قانونی شدن آن منوط بر مصوبه ستاد کرونا استان اصفهان است و باید در ستاد کرونا استان مصوب شود.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در صورت تصویب ستاد کرونا استان اصفهان تا پایان آبان طرح زوج و فرد لغو می‌شود، گفت: در حال حاضر با اجرای طرح زوج و فرد باز هم مشکل ترافیک در در حاشیه زاینده‌رود و هسته مرکزی داریم، در صورتی که این طرح لغو شد شهروندان رعایت کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه لغو زوج و فرد به معنای برداشتن محدودیت‌های تردد نیست و شهروندان به خاطر سلامت خود و آلودگی هوا کمتر در شهر تردد کنند، بیان کرد: مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان برابر قانون در حکم مصوبات ستاد ملی کرونا است، اما مصوبات کمیته کارگروه حمل و نقل ترافیک باید در کارگروه ستاد کرونای استان مصوب شود.

 

محمدی با بیان اینکه احتمال دارد بخشی از محدودیت‌ها در حوزه ترافیک دوباره باز گردد، عنوان کرد: پارک در حاشیه‌زاینده‌رود و در محدوده پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها با اعمال محدودیت‌ها ممنوع می‌شود و به دلیل اینکه پارک صفه در حاشیه بزرگراه است در صورت پارک خودرو، رانندگان اعمال قانون می‌شوند.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و به خاطر ایمنی عبور و مرور ناگزیر هستیم با تخلفات برخورد کنیم، خاطرنشان کرد: شهروندان در محدوده پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور پیدا نکنند و همکاری کنند، اگر حاشیه بزرگراه پارک کنند هم جان خود را به خطر می‌اندازند و هم سبب بروز تصادف می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------