ثبت ۶۲۹ نفر تلفات جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی در کشور / آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود



  تلفات جاده‌ای,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به افزایش تردد جاده‌ای در کشور در مقایسه با سال گذشته گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون ۶۲۹ نفر تلفات جاده‌ای در کشور به ثبت رسیده است.

 سردار احمدرضا رادان امروز در جمع اصحاب رسانه گیلان با اشاره به افزایش میزان سفر در کشور اظهار کرد: جاده‌های شمال کشور از جمله گیلان جزو جاده‌های پرتردد کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.

 

به نوشته فارس، وی با اشاره به آمار تردد جاده‌ای کشور در طرح نوروزی امسال افزود: حدود ۳۷۰ میلیون تردد استانی و بین استانی طی نوروز امسال به ثبت رسیده است.

 

فرمانده کل نیروی انتظامی به آمار تلفات جاده‌ای در طرح سلامت نوروزی امسال نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس رخداد انتظامی، ۶۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای کشور تاکنون تلف شده‌اند هر چند آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود.

 

رادان با اذعان به اینکه شمار حوادث و تلفات جاده‌ای کشور در مقایسه با سال گذشته کمتر است، بیان کرد: پلیس تماما بسیج شده تا شمار حوادث و تلفات جاده‌ای کشور را علیرغم افزایش حجم مسافرت‌ها، کم کند اما شرط آن صبوری بیشتر مردم و همراهی آن‌ها را می‌طلبد.

 

وی همچنین آرامش و نشاط را خواسته به حق مردم و پلیس در تمامی ایام سال از جمله نوروز برشمرد و از عموم مردم خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث جاده‌ای بکاهند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------