دادستان: ضرب و شتم یک پاکبان در کرج/ تشکیل پرونده قضایی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, ضرب و شتم پاکبان
طی روز‌های گذشته یکی از پاکبانان شهرداری کرج در منطقه عظیمیه در حال کار بوده و بنا بر اظهارات وی، دستش به خودرویی مدل بالا برخورد می‌کند و در ادامه دو نفر از سرنشینان خودرو به وی معترض می‌شوند، سپس وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و محل را ترک می‌کنند. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص ضرب و شتم پاکبان شهرداری کرج توسط سرنشینان یک خودرو، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به معاون دادستان مرکز استان ارجاع و دستورات لازم برای ادامه رسیدگی و اعزام پاکبان یاد شده به پزشکی قانونی صادر شد.

 

به گزارش ایسنا منطقه البرز، حاجی رضا شاکرمی در خصوص ضرب و شتم پاکبان شهرداری کرج توسط سرنشینان یک خودرو بیان کرد: طی روز‌های گذشته یکی از پاکبانان شهرداری کرج در منطقه عظیمیه در حال کار بوده و بنا بر اظهارات وی، دستش به خودرویی مدل بالا برخورد می‌کند و در ادامه دو نفر از سرنشینان خودرو به وی معترض می‌شوند، سپس وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و محل را ترک می‌کنند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه اظهار کرد: این پاکبان در ادامه به کلانتری مراجعه کرد و پس از آن پرونده‌ای تشکیل و به معاون دادستان مرکز استان ارجاع و دستورات لازم برای ادامه رسیدگی و اعزام پاکبان یاد شده به پزشکی قانونی صادر شد.

 

وی با بیان اینکه وضعیت پاکبان مضروب در حال حاضر مساعد است گفت: اقدامات لازم پس از کسب نظریه پزشکی قانونی جهت شناسایی عاملان ضرب و شتم پاکبان شهرداری کرج انجام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------