تازه‌ترین خبرها از سیل دیروز سلماس



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سیل  سلماس
فرماندار سلماس با اشاره به اخبار جدیدی از سیل دیروز که بر اثر طغیان رودخانه«دیرعلی» حادث شد گفت: خوشبختانه سیل مدیریت شده و هم‌اکنون مشکل خاصی وجود ندارد. 

مرتضی اصغری امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه، با اشاره به تازه‌ترین خبرها در رابطه با سیل دیروز در روستاهای سلماس که بر اثر طغیان رودخانه دیرعلی حادثه شد اظهار کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که سه تن از آنها به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده و یک نفر هم‌اکنون در مراکز درمانی بستری است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه سیل فروکش کرده و اوضاع تحت کنترل است و در این رابطه مشکل خاصی وجود ندارد و حتی به صورت شبانه در روستای دیرعلی که مرکز بارندگی بود، 9 وانت لوازم غذایی، امدادی، چادر و آب ارسال شد و در سایر روستاها که مشکل آبگرفتگی منازل اتفاق افتاد، از دیروز تا به امروز، نیروهای امدادی با دستگاه‌های سنگین برای تخلیه و لایروبی در منطقه تلاش می‌کنند.

 

فرماندار سلماس با اشاره به خساراتی که به راه‌های روستایی وارد شد افزود: در این رابطه نیز اداره راه و ترابری، جاده سلماس-تسوج را که یک باند آن بسته شده بود، لایروبی و تمیز کردند و این باند از لحاظ عبور و مرور مشکلی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه طغیان سیل بر اثر نیم ساعت بارش شدید باران و به میزان 50 مترمکعب در ثانیه سبب این حادثه شد بیان کرد: خوشبختانه از گذشته، تمهیدات لازم انجام و لایروبی مسیل‌ها و پاکسازی پل‌ها انجام شده بود تا جایی که سیل از نزدیکی شهر عبور کرد اما وارد شهر نشد.

 

اصغری اظهار کرد: همچنین در دو روستای پایین‌دست که همیشه در مواقع سیلاب، آن وارد آن می‌شد، این بار وارد نشد و بنابراین با اقدامات به موقع سیل مدیریت شد و مشکل خاصی به وجود نیامد

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------