آبگرفتگی مدارس رامسر را تعطیل کرد/تعطیلی مدارس مه‌ولات برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, تعطیلی مدارس
رئیس آموزش و پرورش تکاب گفت: برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا تمامی مدارس مقطع ابتدایی تکاب ۲ روز تعطیل اعلام می‌شوند.

  به گزارش تسنیم، بر اساس اطلاعیه  صادر شده حمید علی نیا افزود: این تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته خواهد بود.

 

وی با اشاره به خطرناک بودن این بیماری، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری و گسترش آن میان دانش‌آموزان شهری و روستایی این تصمیم گرفته شده است.

 

علی نیا تصریح کرد: سلامت جان دانش‌آموزان از هر چیزی برای مسئولان آموزش و پرورش اهمیت دارد، لذا با بررسی های انجام گرفته و گزارش نهادهای مرتبط از جمله شبکه بهداشت شهرستان تکاب، علت اصلی تعطیلی است.

 

به گزارش تسنیم، روز شنبه هفته جاری نیز به دلیل آلودگی بالا و برودت هوای شهرستان ارومیه دانش آموزان مقطع ابتدایی تعطیل بودند.

 

آبگرفتگی مدارس رامسر را تعطیل کرد

آموزش و پرورش مازندران، طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمامی مدارس شهرستان رامسر به دلیل آبگرفتگی معابر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی تمامی مدارس شهرستان رامسر به دلیل آبگرفتگی معابر خبر داد.

 

در این اطلاعیه قید شده  است؛ به علت بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر و مسیرهای رفت و آمد دانش‌آموزان، تمامی مدارس شهرستان رامسر در روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ۹۸ تعطیل اعلام می‌شود اما دیگر مدارس در شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران دایر است. 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:برف برخی از مدارس زنجان را تعطیل کرد

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، از تعطیل شدن برخی از مدارس استان زنجان خبر داد.

 

ابراهیم رفیعی در گفتگو با از تعطیل شدن برخی از مدارس استان زنجان خبر داد و گفت:  به دلیل بارش برف و برودت هوا هر۳ مقطع تحصیلی  بخش مرکزی خدابنده امروز ۱۲ آذر  در نوبت  عصر تعطیل است. 

 

وی اظهار کرد: با توجه به گزارش هواشناسی بارش برف تا اواخر امروز ادامه دارد. 

 

 

تعطیلی مدارس مه‌ولات برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا

رئیس شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: خوشبختانه موردی از آنفلوآنزا در این شهرستان دیده نشده و تعطیلی دو روزه مدارس در مه ولات صرفا به دلیل جلوگیری از بروز آنفلوآنزا انجام شده است.

 

مجتبی خلوصی در گفت‌وگو با فارس در مه ولات با اشاره به تعطیلی دو روزه مدارس این شهرستان در راستای جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا اظهار کرد: به پیشنهاد اداره آموزش و پرورش مه ولات و تصمیم فرماندار، امروز مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان تعطیل شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان مه ولات با اشاره به اینکه خوشبختانه در این شهرستان موردی از آنفلوآنزا ثبت نشده، افزود: مهم‌ترین مسئله در آنفلوآنزا پیشگیری است و برای همین روز چهارشنبه نیز تمامی مدارس شهرستان تعطیل است تا کمکی برای جلوگیری از بروز آنفلوآنزا باشد.

 

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی بهترین اقدام در راستای جلوگیری از مبتلا شدن به آنفلوآنزا است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آمار مراجعات سرماخوردگی در این چند روز زیاد بود، همچنین با عنایت به اینکه دانش آموزان بیشتر در معرض ابتلا به آنفلوآنزا هستند با پیشنهاد اداره آموزش و پرورش و با تصمیم فرماندار تعطیلی مدارس مه ولات انجام شده است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------