کودکان را درون خودرو به حال خود رها نکنید



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
.رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از شهروندان خواست کودکان خود را حتی برای لحظاتی کوتاه در خودرو تنها نگذارند. 

به گزارش ایسنا سرهنگ شهاب امینی با اشاره به خرید روزهای پایانی سال گفت: با وجود هشدارهای فراوان پلیس مبنی بر لزوم توجه جدی به کودکان در معابر عمومی و داخل خودرو، همچنان شاهد بی‌احتیاطی برخی والدین در نگهداری صحیح و اصولی از فرزندان هستیم.

 

وی افزود: والدین می‌بایست در زمان همراه داشتن کودکان، مراقبت‌های لازم را از آنان به عمل بیاوردند و حتی برای خریدهای کوتاه مدت و لحظه ای، عزیزان خود را داخل خودرو به حال خود رها نکنند.

 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به احتمال وقوع سرقت در زمان ترک خودرو تصریح کرد: اغلب اوقات سارقان غافل از اینکه درون خودرو کودک حضور دارد، اقدام به جابه جایی وسیله نقلیه می‌کنند و ممکن است ناخواسته موجب بروز خطرهای جانبی شوند.  

 

وی خاطرنشان کرد: اگرچه کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در برخورد با چنین وقایعی به سرعت وارد عمل می‌شوند و تمام سعی و تلاش خود را برای برگرداندن کودک به آغوش خانواده به کار خواهند گرفت، اما لازم است والدین نیز به توصیه‌های پلیس خدمتگزار توجه جدی کنند و از کودکان خود غفلت نکنند.  

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، امینی در پایان از والدین خواست تا مهارت‌های لازم را به فرزندان خود آموزش دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل و گم شدن در معابر، خود را به نزدیک ترین ایستگاه پلیس معرفی و از آنان درخواست کمک کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------