کاهش ساعت کار ادارات کرمانشاه/تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,تغییر ساعات کاری
معاون مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه از کاهش ساعت کار ادارات استان به منظور مقابله با کرونا خبر داد. 

به گزارش مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، افشین کریمی اظهار داشت: با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و بر اساس دستور استاندار ساعات کاری ادارات استان تغییر کرد.

 

وی گفت: به موجب تصمیم ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه، دهم اسفند ماه و به مدت یک هفته از ساعت ٨ تا ١٢ و ساعت کار بانک‌ها از ساعت ٨ تا ١٣ است.

 

معاون مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه افزود: ساعت کار دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال معمول خواهد بود.

 

تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان

 استاندار هرمزگان از تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در هفته جاری خبر داد.

 

به گزارش  مهر، فریدون همتی بیان داشت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با اعلام تفویض اختیار آن به استانداران، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

 

همتی عنوان کرد: تعدادی کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی، تنفسی و مواردظ خطرآفرین بیماری می‌توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر اقدام کنند.

 

استاندار هرمزگان تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روزها انجام شود.

 

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در حالت آماده‌باش خواهند بود و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری تلاش کنند.

 

همتی از مردم استان خواست که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیرضروی در سطح شهر و مکان‌های پرازدحام خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------