بحث قرنطینه تهران مطرح نیست/ بی‌تفاوتی ۶۲ درصد مردم پایتخت به کرونا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,قرنطینه
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: بحث قرنطینه و بستن خیابان‌ها و مغازه‌های پایتخت مطرح نیست و هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع انواع کالا‌های اساسی نداریم. 

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گودرزی در جلسه معاون استاندار تهران با مدیران فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان و عرضه کنندگان افزود: مشکلی در تامین و توزیع انواع کالا‌های اساسی اعم از پروتئین، نان و ... نداریم و مردم برای تامین این کالا‌ها به خود استرس راه ندهند.

 

وی با بیان اینکه بهترین مبارزه با کرونا ماندن در خانه است، گفت: طبق نظرسنجی‌های معتبر ۶۲ درصد مردم گفته اند که ما کرونا نمی‌گیریم و این خیلی خطرناک است و نشان می‌دهد که مردم هنوز این موضوع را جدی نگرفته اند و به رعایت و ماندن در خانه بی تفاوت هستند.

 

معاون امنیتی استانداری تهران افزود: ما بحث کنترل ورود و خروج کلانشهر تهران را در دستورکار قرار داده‌ایم، اما بهترین راه مبادله ماندن مردم در خانه است و حق نداریم هیچ خللی در کار مردم پیش بیاوریم.

 

وی گفت: در روز‌های تعطیلی نوروز نیز ارزاق مردم به راحتی به دست مردم می‌رسد و تمام تلاش‌ها نیز بر این است و طبق اظهارنظر مدیران تامین کالا تا ۶ ماه آینده در استان تهران ارزاق مردم را تدارک دیده اند ضمن اینکه برخی از فروشگاه‌ها ۲۴ ساعته خدمات ارائه خواهند کرد.

 

گودرزی ادامه داد: بنابر این مردم باید در این ایام حتی از سفر به شهرستان‌های استان نیز پرهیز کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------