مراقب مأموران قلابی، دستگاه‌های مجری مبارزه با ویروس کرونا باشید



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مأموران قلابی
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به مأموران قلابی، دستگاه‌های مجری مبارزه با کرونا از هموطنان خواست در برخورد با مامورنماها هوشیارتر باشند. 

به گزارش مهر، سرهنگ شهاب امینی با تاکید بر اینکه قبل از مراجعه مأموران به در منازل، اطلاع رسانی لازم از سوی وزارت بهداشت انجام خواهد شد، اظهار داشت: شهروندان می‌بایست در هر شرایطی، نسبت به شناسایی کامل افراد مراجعه کننده به در منازل اقدام کرده و با رؤیت کارت شناسایی از صحت و سقم ادعای آنان مطمئن شوند.

 

وی، لزوم هوشیاری بیشتر در برخورد با افراد مدعی مأمور دستگاه‌های مجری مبارزه با ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هموطنان می‌بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه‌هایی همچون سم پاشی، بررسی ابتلای ساکنان منزل به بیماری کرونا، بازدید پارکینگ و مشاعات آپارتمان و…، جوانب احتیاط را رعایت کرده و مجرمان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در پایان از مردم خواست اخبار حوزه سلامت را از رسانه‌های معتبر پیگیری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا مراکز بهداشتی، درمانی در میان بگذارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------