آغاز روند افزایشی دما از فردا تا پایان هفته در پایتخت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
مدیرکل هواشناسی استان تهران از آغاز روند افزایشی دما از فردا سه شنبه یازدهم شهریور ماه خبر داد و گفت: روند افزایشی دما در پایتخت تا پایان هفته پیش بینی می شود. 

مجتبی جلالی در گفتگو با مهر، از آغاز روند کاهشی دما از فردا سه شنبه یازدهم شهریور ماه خبر داد و اظهار داشت: روند افزایشی دما در پایتخت تا پایان هفته پیش بینی می‌شود.

 

جلالی با اشاره به اینکه حداکثر دمای هوای امروز تهران حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۱۹ درجه سانتی گراد خواهد بود گفت: برای امروز دهم شهریور ماه آسمانی ابری گاهی با وزش باد و افزایش ابر در ارتفاعات قابل پیش بینی است.

 

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: پایانِ هفته تهران، با رگبار و رعدوبرق متفاوت می‌شود و مطابق با پیش بینی قبلی، احتمالِ فعالیت سامانه همرفتی طی روزهایِ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ شهریور وجود دارد.

 

وی بیان داشت: از پنجشنبه شب ۱۳ شهریورماه تا بعد از ظهر جمعه ۱۴ شهریورماه، شرایط برای یک یا دو رگبار موقتی و رعدوبرق در مناطقی از استان‌های تهران فراهم خواهد بود.

 

جلالی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه ۳۱ و ۲۱، دوشنبه ۳۰ و ۲۰، سه‌شنبه ۳۰ و ۲۱، چهارشنبه ۳۲ و ۲۳ و پنجشنبه ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------