آغاز بارش برف و باران در ۲۲ استان/ هوا ۱۰ درجه سرد می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از آغاز بارش برف و باران در ۲۲ استان، گسترش بارش‌ها طی روزهای آینده و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، تهران، البرز، گیلان و غرب مازندران بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

 

فردا به‌جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، خراسان جنوبی و کرمانشاه و جمعه به‌جز سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، غرب خوزستان و غرب آذربایجان غربی در سایر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

 

شنبه هفته آینده سامانه بارشی در شمال شرقی، برخی مناطق شرقی و مناطق شرقی دریای خزر فعال خواهد بود و سپس از کشور خارج می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی شده است. همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------