هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور



هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور تا پنجشنبه (۲۶ فروردین ماه) هشدار داد. 

به گزارش ایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبارو رعد و برق، تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید موقتی سه‌شنبه (۲۴ فروردین ماه) برای استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، ارتفاعات خوزستان، لرستان، خراسان رضوی، شمال زنجان و آذربایجان شرقی، چهارشنبه (۲۵ فروردین ماه) برای استان‌های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و پنج‌شنبه (۲۶ فروردین ماه) برای نیمه شرقی خراسان رضوی پیش‌بینی می شود.

 

در این شرایط جوی لغزندگی جاده، احتمال جاری شدن آب در مسیل‌های خشک، احتمال آسیب  رسیدن به محصولات کشاورزی و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به پرهیزاز توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در جابجایی عشایر کوچ‌رو و چرای دام در مناطق مرتفع و مسیل‌ها توصیه می کند.

 

به گزارش ایسنا هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------