شهردار آبادان: به علت ترس و استرس پاکبانان، ناچار شدیم تعدادی از واکسن های کرونا را به مدیران مختلف شهرداری تزریق کنیم



شهردار آبادان ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
محمود رضا شیرازی شهردار آبادان گفت: به علت ترس، استرس و انصراف تعدادی از پاکبانان داوطلب دریافت واکسن کرونا، ناچار به تزریق تعدادی واکسن به مدیران مختلف شهرداری آبادان شدیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛محمود رضا شیرازی شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان مانند سایر شهرداری‌های کشور سهمیه تزریق واکسن کرونا به پاکبان ها را دریافت کردکه متاسفانه این موضوع در روزهای اخیر باحواشی زیادی به همراه بود.

 

او ادامه داد: پاکبان ها مجموعه ای از ارکان اصلی هر شهرداری هستند و ۲۱۹ واکسن کرونا به شهرداری آبادان جهت تزریق به پاکبانان اختصاص یافت و تعداد پاکبانان شهرداری آبادان بیش از ۵۰۰ نفر است.

 

او افزود: ۱۴ تن از پاکبانانی که داوطلب دریافت واکسن سینوفارم بودند به جهت تردید و استرسی که آنها داشتند در مراسم تزریق واکسن حاضر نشدند و علت ترس آنان ناشناخته بودن این واکسن بود.

 

شیرازی بیان کرد: پاکبانان خواهان این بودند که بنده و امام جمعه شهرستان آبادان که در مراسم حاضر بودیم قبل از آنها این واکسن را دریافت کنیم تعدادی از آن‌ها انصراف دادند و هشت یا هفت نفر از این پاکبانان در این مراسم، واکسن دریافت کردند.

 

شهردار آبادان تصریح کرد: بعد از چهار یا پنج روز بعد از مراسم به بنده اطلاع داده شد که داوطلبی از بین پاکبانان حاضر به تزریق واکسن نیست و بنده به واحدهای مختلف خدمات شهری دستور دادم که هر مسئولی در حوزه پاکبان ها با کارکنان خود صحبت کند و با آن ها به مرکز بهداشت جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

 

محمود رضا شیرازی عنوان کرد: ۹ نفر از مسئولین از جمله بنده و ۸ نفر از کارشناسان مسئول، یکی از معاونین خدمات شهری، مدیر سازمان پسماندو مشاور بهداشتی شهرداری آبادان بعد از ترغیب پاکبانان قبل از تزریق آنها این ۹ نفر مسئول واکسن‌ کرونا را دریافت کردند.

 

شهردار آبادان گفت: از ۲۱۹ واکسن‌کرونایی که باید به پاکبانان شهرداری آبادان تزریق میشد، متاسفانه تنها ۱۰۴ واکسن به این پاکبانان تزریق شد لذا از ۱۱۵ واکسن کرونا باقی مانده است.

 

او ادامه داد: هیچ کدام از اعضای شورای شهر آبادان واکسن کرونا دریافت نکردند و اصلا خواسته ای در این خصوص از ما نداشتند.

 

شیرازی افزود: پاکبانان سراسر کشور نسبت به تزریق واکسن سینو فارم دچار تردید و استرس شده بودند و شاهد این موضوع هستیم که در شهرهای مختلف کشور مسئولین مربوطه همراه پاکبانان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

او در پایان عنوان کرد: هدف ما این بود که همه پاکبانان واکسن کرونا را دریافت کنند و حقی از آنها ضایع نشود همچنین ۲۴ واکسن از واکسن هایی که به شهرداری آبادان جهت تزریق به پاکبانان تعلق گرفته بود به بیماران زمینه ای خارج از حوزه شهرداری آبادان تزریق شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------