بارش باران در برخی از مناطق کشور (1400/02/11)



 هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

 به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در مناطقی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و استان‌های جنوبی کشور مثل سیستان و بلوچستان، کرمان همین طور فارس و غرب اصفهان و در شمال غرب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه البرز مثل استان‌های قزوین، زنجان، البرز، تهران و سمنان به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

 

وی ادامه داد: فردا هم احتمال دارد بارش‌ها به صورت پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در دامنه‌های زاگرس هم رخ بدهد. شدت بارش‌ها امروز مربوط به مناطق شمال غرب کشور و بخش‌هایی از کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می‌شود که بارش‌ها در این مناطق شدت بیشتری خواهد داشت.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا در بیشتر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها اتفاق خواهد افتاد. روز دوشنبه هم به جز جنوب سیستان و بلوچستان و استان‌هایی مثل ایلام، کرمانشاه و غرب خوزستان در سایر مناطق کشور بارش‌ها ادامه خواهد یافت. از نظر شرایط دمایی امروز در شمال غرب کشور و یکشنبه و دوشنبه در سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز کاهش نسبی دما هم رخ خواهد داد.

 

وی درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم امروز بعدازظهر افزایش ابر و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد داشت. حداکثر دما در تهران امروز به سی درجه بالای صفر خواهد رسید و حداقل دما نیز امروز به بیست درجه بالای صفر رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------