بررسی پیامک های ممنوعیت تردد شبانه ۲۷ و ۲۸ خرداد/ امشب هم محدودیت تردد شبانه اجرا نمی‌شود



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: اگر پیامک ممنوعیت تردد در ۲۷ و ۲۸ خرداد برای فردی ارسال شده باشد در حال بررسی است و به هیچ عنوان اعمال نمی شود. 

سرهنگ عین الله جهانی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد نباشند، زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

 

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نیاز است افرادی که برای آنها پیامک ثبت تخلف ارسال شده به اداره اجراییات پلیس راهور مراجعه کنند، گفت: در این دو شب پیامکی برای فردی ارسال نشده اما اگر هم پیامکی ارسال شده باشد انتهای پیام جریمه عبارت «در حال بررسی» نوشته است و این یعنی جریمه اعمال نشده و اصلاً احتیاج نیست مردم به اداره اجراییات مراجعه کنند.

 

امشب هم محدودیت تردد شبانه اجرا نمی‌شود

ایلنا نوشت: جانشین رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: امشب (۲۹ خرداد) محدودیت تردد شبانه مانند روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد اجرا نمی‌شود.

 

سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا، درباره محدودیت تردد شبانه گفت: امشب (۲۹ خرداد) نیز محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد مانند روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد اجرا نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: از فردا یکشنبه ۳۰ خرداد روال عادی محدودیت‌های شبانه از سر گرفته می‌شود و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرها اجرا خواهد شد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

جانشین رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اگر کسی در این مدت جریمه شده باشد، جریمه‌اش حذف می‌شود. البته کسی جریمه نشده است، چراکه دوربین‌ها در این مدت غیرفعال هستند و همچنین ما ابلاغ کرده‌ایم که کسی جریمه نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------