شورای شهرتهران، با رئیس جدید ۸۰ ساله



 شورای شهرتهران,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس شورای شهر آینده نیز از همین حالا مشخص است. مهدی چمران ۸۰‌ساله که از شورای دوم، سوم و سه سال شورای چهارم ریاست شورای شهر تهران را برعهده داشت تنها گزینه برای ریاست شورای ششم است. 

هرچند او قبل از برگزاری انتخابات شورا‌ها درباره حضورش در انتخابات گفته بود: خدا می‌داند، خودم علاقه‌ای ندارم و هنوز هیچ فکری نکرده‌ام. من بشخصه دوست دارم افراد دیگری باشند حالا اینکه مردم چه بخواهند این یک بحث دیگری است.

 

اما همه می‌دانند که چمران به شورا و ریاست شورای شهر علاقه زیادی دارد و حتی در شورای دوم این صندلی را برای رفتن به دولت خالی نکرد.

 

اما سبک ریاست چمران پس از تجربه‌های متفاوت شورای پنجم تغییر خواهد کرد. او که عادت داشت پرونده‌های پرحاشیه را در جلسات بدون مستمع و حضور خبرنگاران بررسی کند، تن به جلسات علنی در دو روز هفته می‌دهد.

 

اینکه آرای اعضا به طرح‌ها و لوایح علنی شود از سوی چمران ادامه پیدا می‌کند؟ او که سال‌ها ۳۲۰ میلیارد فاقد ردیف زمان احمدی‌نژاد را در کشوی میز خود نگه داشت حاضر می‌شود تمامی قرارداد‌های شهرداری را در سامانه شفافیت منتشر کند؟

 

او که حاضر نشد تذکر رحمت‌الله حافظی را درخصوص شفاف‌سازی عملکرد صندوق ذخیره کارکنان اعلام وصول کند حالا در برخورد با شهرداری یکدست که تجربه عیسی شریفی را هم در شورای چهارم داشته است، چه برخوردی می‌کند؟

 

بسیاری از نزدیکان چمران که حالا کمی از او فاصله گرفته‌اند مدیریت او در شورا را مدیریتی یک‌نفره، نه شورایی توصیف می‌کنند.

 

 شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------