باد و گردوخاک شرق اصفهان را در می نوردد/ احتمال بارندگی در غرب



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ناپایداری‌های جوی در سطح استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: باد و گرد و خاک و بارندگی شرق و غرب اصفهان را در بر می گیرد. 

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: طبق الگوهای هواشناسی این هفته جوی ناپایدار در سطح استان حاکم است و به سبب گذر امواج ضعیف در لایه‌های میانی جو شرایط ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به بارندگی بسیار خفیف روز گذشته در شهر علویجه، ادامه داد: همچنین در مناطق شرق و شمال و قسمت‌های مرکزی استان وقوع پدیده باد و گردوخاک محلی دور از انتظار نیست و احتمال رگبار پراکنده در مناطق غربی استان وجود دارد.

 

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

 

حاجی بابایی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------