مسی از رونالدو گذشت/ ثبت رکوردی بد برای لئو



اخبار,اخبار ورزشی,مسی
فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی شب گذشته این تیم با رئال سوسیه‌داد از فوق‌ستاره یوونتوس پیشی گرفت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر در نوکمپ بر رئال سوسیه‌داد غلبه کرد و صدر جدول رده‌بندی لالیگا را موقتاً از رئال مادرید پس گرفت که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا آماری مثبت از خود برجای گذاشت و در کنارش یک آمار بد هم به ثبت رساند.

 

لیونل مسی با گلی که در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا به ثمر رساند، شمار گل‌های زده باشگاهی خود را در 474 بازی به عدد 438 رساند و تبدیل به برترین گلزن تمامی ادوار در بین پنج باشگاه برتر اروپا شد و از رکورد 437 گل‌زده کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره یوونتوس که در 540 بازی 437 گل به ثمر رسانده است، گذشت. این رقابت اما همچنان بین این دو فوق‌ستاره جهان فوتبال ادامه خواهد داشت.

 

لیونل مسی اما شب گذشته یک آمار بد هم از خود بر جای گذاشت. او با کارت زردی که در دقیقه 42 بازی دریافت کرد، برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش در سه بازی متوالی کارت زرد گرفت.

 

مهاجم آرژانتینی بارسلونا اکنون با 19 گل‌زده در صدر جدول گلزنان لالیگا جای دارد و کریم بنزما از رئال مادرید با 13 گل‌زده، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اوست.

اخبار,اخبار ورزشی,مسی
اخبار,اخبار ورزشی,مسی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------